hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تجمع در جزیره کیش ممنوع شد

تجمع در جزیره کیش ممنوع شد

تا بازگشت جزیره به رنگ نارنجی از لحاظ شیوع ویروس کرونا، برگزاری هرگونه تجمع، همایش در مجامع، مراکز تجاری، اتحادیه‌های صنفی، برج‌ها و شهرک‌های مسکونی تا اطلاع ثانوی ممنوع است.
محمدرضا رضانیا، سخنگوی شورای سلامت کیش گفت: با توجه به تغییر وضعیت رنگ بندی این جزیره از نارنجی به قرمز تجمع مختلف تا اطلاع ثانوی ممنوع شد. محدودیت فعالیت‌های گروه شغلی ۲ تا چهار در این جزیره اعمال می‌شود.
وی اضافه کرد: تا بازگشت جزیره به رنگ نارنجی از لحاظ شیوع ویروس کرونا، برگزاری هرگونه تجمع، همایش در مجامع، مراکز تجاری، اتحادیه‌های صنفی، برج‌ها و شهرک‌های مسکونی تا اطلاع ثانوی ممنوع است و با خاطیان در این راستای حفظ سلامت جامعه برخورد خواهد شد.
رئیس مرکز توسعه سلامت جزیره کیش افزود: نظارت بر بازار و اصناف و فعالیت‌های مختلف در دستور کار اعضای شورای سلامت بوده و در این راستا این ۱۲ بازرس این مرکز سلامت به صورت شبانه‌روزی بر فعالیت اصناف نظارت دارند.
رضانیا گفت: همچنین بازرسان جوامع مختلف این جزیره از جمله جامعه بازاریان و هتل‌ها نیز به صورت مستمر به صورت جدا گانه بر روند رعایت پروتکل‌های بهداشتی نظارت دارند.
از ابتدای شیوع پاندمی کرونا تا ساعت ۲۴ یکشنبه ۱۲ اردیبهشت در این جزیره چهار هزار و ۶۲۰ بیمار مبتلا به ویروس کرونا (کووید ۱۹ و نوع جهش یافته انگلیسی) شناسایی شده است که ابتلای ۱۴ نفر آنان در روز گذشته تأیید شد، اکنون سه بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان کیش بستری هستند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد