hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > جزئیات مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد استان تهران اعلام شد

جزئیات مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد استان تهران اعلام شد

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد در سراسر استان تهران برنامه ها و مراسم ویژه ای برگزار می شود.
حجت الاسلام و المسلمین سیدمحسن محمودی ظهر چهارشنبه ۱۲ خردادماه در جمع خبرنگاران طی سخنانی بیان کرد: ۱۴ و ۱۵ خرداد دو روز تاریخی و بسیار مهم در تقویم انقلاب اسلامی است که باید بزرگداشت آن مورد توجه قرار گیرد.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران عنوان کرد: ارتحال امام بزرگوار غمی جانکاه بود که همچنان تازه است ، امام حق حیات به گردن ملت ما دارد ،  او کاری کرد که انبیاء الهی انجام دادند.
عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران بیان کرد: امام ملت را از بردگی طاغوت نجات داد و بنیانگذار نظامی شد که در طول تاریخ غیبت کبرای امام عصر(عج) بی نظیر بود.
محمودی خاطر نشان کرد: اگر چه در ۱۴ خرداد از نعمت وجود امام محروم شدیم ولی به لطف الهی جانشینی مقام معظم رهبری و رهبری حکیمانه ایشان تضمین کننده استمرار راه امام بوده که با عنایت پروردگار از آن بهره مند هستیم.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: این عظمت و اقتدار انقلاب را مدیون امام و شهدایی مانند شهدای ۱۵ خرداد هستیم که به ندای ایشان لبیک گفتند و از نایب امام زمان(عج) دفاع واطاعت کردند.
عضو شورای فرهنگ عمومی استان افزود: به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد در سراسر استان تهران برنامه ها و مراسم ویژه ای برگزار می شود.
وی از اجرای برنامه ویژه در نمازهای جمعه استان در ۱۴ خرداد ، برگزاری مراسم در مساجد و هیئات مذهبی با توجه به تقارن با سالگرد شهادت امام صادق(ع) ، تولید محتوا و انتشار در فضای مجازی و رسانه ها و فضاسازی شهری از جمله برنامه ها یاد کرد و گفت: بمناسبت یوم الله ۱۵ خرداد نیز برنامه ویژه ای با رعایت دستورات بهداشتی در گلزار شهدای ۱۵ خرداد ساعت شش عصر در ابتدای جاده خاوران با سخنرانی حجت الاسلام ادیانی رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی برگزار خواهد شد.
عضو شورای معاونین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور اهمیت حضور در انتخابات ۲۸ خرداد را خاطر نشان ساخت و پیام امام وشهدا را حضور در صحنه انتخابات ذکر کرد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد