hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > البرز| ایجاد اشتغال برای محرومین از برنامه‌های اولویت‌دار البرز است

البرز| ایجاد اشتغال برای محرومین از برنامه‌های اولویت‌دار البرز است

 عزیز الله شهبازی‌‌‌، استاندار البرز ایجاد اشتغال و تشکیل کمیته رسیدگی به وضعیت مسکن محرومین را از اولویت برنامه‌های ‌البرز عنوان کرد.

استاندار البرز در جلسه مجمع کارآفرینان خیر اشتغال استان که با حضور پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد با اشاره به اینکه جای خرسندی دارد که این نشست جزو اولین برنامه‌ها پس از انتصاب به‌عنوان استاندار است، افزود: در جلسه‌ای با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص اشتغال و مسکن محرومین استان گفتگو شد. او ادامه داد: قالب حاضران در این جلسه از نقش‌آفرینان پیروزی انقلاب اسلامی بوده‌اند و در عرصه‌های مختلف دفاع از این مرزوبوم طلایه دار و افتخارآفرین بوده‌اند. شهبازی با گرامیداشت یاد و نام شهدا و امام راحل و آرزوی توفیق برای خدمتگزاران نظام، گفت: در طول ۴ دهه انقلاب اسلامی اقدامات ارزشمندی شکل‌گرفته و اکنون نیز با اقتدار درصدد برگزاری جشن چهل‌سالگی انقلاب اسلامی هستیم. مجمع کارآفرینان خیر اشتغال استان البرز یک سازمان مردم‌نهاد با اهداف انسان دوستانه است. او افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) با جدیت در راستای رسیدگی به دغدغه‌های جامعه هدف خود و ایجاد اشتغال، تأمین مسکن و تحقق اعتبارات و بودجه سالانه است. استاندار البرز اضافه کرد: اکنون کمیته امداد امام خمینی (ره) در حوزه تسهیلات خودکفایی ارائه‌شده به افراد تحت پوشش، هیچ‌گونه بدهی ندارد. او گفت: تعامل سازنده کمیته امداد امام خمینی (ره) با دولت تدبیر و امید بسیار سازنده است و در این رابطه اقدامات بزرگی شکل‌گرفته است. شهبازی افزود: مجمع کارآفرینان خیر اشتغال استان نیز یک سازمان مردم‌نهاد با اهداف انسان دوستانه است که برای نخستین بار در البرز راه‌اندازی و تشکیل‌شده است. او ادامه داد: به ظرفیت‌های کم‌نظیر سازمان‌های مردم‌نهاد اعتقادداریم و در حوزه اشتغال نیز از این فرصت بهره‌برداری می‌کنیم. استاندار البرز گفت: کمیته رسیدگی به وضعیت مسکن محرومین در استان تشکیل می‌شود و در این راستا کمیته‌های فرعی در شهرستان‌ها نیز به ریاست فرمانداران برپا خواهد شد.

وی افزود: یکی از برنامه‌های اصلی استان، ایجاد اشتغال برای محرومین و اجرای اهداف کمیته مسکن خواهد بود.

شهبازی خاطرنشان کرد: در سفر بعدی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در کارهای مشارکتی و امضای تفاهم‌نامه بین دولت و کمیته در البرز اقدامات لازم صورت می‌گیرد. او گفت: امید است این تعامل و همراهی در خانواده انقلاب، خروجی مطلوبی به نفع نظام جمهوری اسلامی و مردم داشته باشد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد