hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان| پیست موتورسواری گرگان تا یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد

گلستان| پیست موتورسواری گرگان تا یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد

شهردار گرگان از بهره‌برداری پیست موتورسواری گرگان تا یک ماه آینده خبر داد و گفت: این پروژه با همت شهرداری گرگان به اجرا درآمد و امیدوارم منشأ برکت باشد و در کاهش سوانح رانندگی مؤثر باشد.


عبدالرضا دادبود در مراسم آیین بهره‌برداری از پروژه میدان دانشجو در بلوار دانشجو گرگان اظهار کرد: تاکنون چهار پروژه در نظر گرفته‌شده به مناسبت چهل‌سالگی پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به بهره‌برداری رسیده و تا پایان سال 36 پروژه دیگر نیز به بهره‌برداری خواهد رسید و یا کلنگ زنی می‌شود.

او ادامه داد: تملک و تعریض محور برای ایجاد این میدان بسیار سخت و زمان‌بر بود اما با درایت مدیران شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر گرگان این پروژه در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری رسید. شهردار گرگان با تقدیر از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان خاطرنشان کرد: نقش هر دو عزیز در راستای تملک و تعریض محور بسیار تأثیرگذار بود. دادبود بیان کرد: نگاه اعضای شورای اسلامی شهر گرگان به‌صورت عمیق به توسعه شهری است و تلاش آن‌ها رخ دادن اتفاقات خوب برای شهر است و جا دارد که از این عزیزان هم تقدیر کنم و امیدوارم این تعامل که از وضعیت بسیار خوبی برخوردار است در راستای توسعه شهر گرگان ادامه داشته باشد. او با اشاره به هفته فرهنگی گرگان، اضافه کرد: در هفته فرهنگی گرگان با هدایت‌های بخش‌های مختلف فرهنگی مدیریت شهری برنامه‌های خوبی برگزار شد و خوشبختانه با همین نگاه خوشحالیم که نام این میدان به نام دانشجو نام‌گذاری شده است. شهردار گرگان خاطرنشان کرد: فراخوان المان دانشجو منتشرشده و تلاش خواهد شد با همکاری دانشجویان این المان طراحی، تائید و ساخته و به بهره‌برداری برسد. دادبود با اشاره به اجرای ساخت پروژه ایستگاه آتش‌نشانی در شهرک ویلاشهر گفت: این ایستگاه هفتمین ایستگاه آتش‌نشانی گرگان خواهد بود که در اسفندماه به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: نگاه شهرداری به منطقه شمال شهر و منطقه شمال کمربندی نگاه ویژه‌ای است که برای سال آینده نیز پروژه‌های متعددی را در نظر گرفته‌ایم که امیدوارم برای مردم مبارک و منشأ خیر باشد. دادبود با اشاره به ایجاد پیست موتورسواری در گرگان گفت: این پیست یک ماه دیگر آماده و به جوانان شهر گرگان تقدیم می‌شود تا کمک کنیم به افزایش خدمات ورزشی که تأثیر مثبتی را در حوزه کاهش سوانح رانندگی در شهر هم داشته باشد. او اضافه کرد: شهربازی گرگان در منطقه هزار پیچ اجرایی می‌شود و مطالعات این پروژه تمام‌شده و منتظریم مشاور آخرین اصلاحات را انجام دهد و کلنگ این پروژه تا پایان سال به زمین زده می‌شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد