hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > نویسنده متجاوز در یک‌قدمی اعدام

نویسنده متجاوز در یک‌قدمی اعدام

 متهم پرونده تجاوز به دختران جوان به قصاص محکوم شد.

متهم پرونده تجاوز به دختران جوان به قصاص محکوم شد. این مرد ٥٧ساله که تاکنون چند کتاب از او به چاپ رسیده، به بهانه تحقیق و پژوهش، طعمه‌هایش را به دام می‌انداخت. او با چرب‌زبانی و اغفال دختران، با آنها قرار حضوری می‌گذاشت و بعد با شگردهای خاصی کار را به رابطه جنسی می‌رساند. بیشتر قربانیان این مرد تجاوزکار دختران جوان زیر ٢٥‌سال بودند. پرونده این متهم در دو دادگاه ارشاد و انقلاب رسیدگی شد. او مجموعا به ١٥‌سال حبس در دادگاه ارشاد و قصاص در دادگاه انقلاب محکوم شد.
ماجرای این تجاوزهای سیاه با شکایت چند قربانی برملا شد. متهم مرد ٥٧ساله‌ای بود که خودش را یک نویسنده معرفی می‌کرد و از همین طریق نقشه‌های شومش را عملی می‌کرد. او با چرب‌زبانی و اغفال دختران به این بهانه که شما جوان و خوشفکر هستید و باید با شما مصاحبه کنم، با آنها قرار حضوری می‌گذاشت و بعد با حرف‌هایی چون من جای پدربزرگ شما هستم، آنها را اغفال و کار را  به ارتباط جنسی می‌رساند. به گفته دهقانی دادیار بازپرس شعبه ۶ دادسرای ارشاد تهران در برخی از موارد نیز قربانیان خود را در اماکن عمومی بسیار خلوت مثل کافه‌ها و قهوه‌خانه‌ها و در زمان‌هایی خاص که رفت‌وآمد در آن‌جا نبوده است، مجبور به نوع خاصی از معاشرت جنسی می‌کرد. بیشتر قربانیان دختران جوان زیر ٢٥‌سال هستند. او به شیوه‌های مختلف روی ذهن قربانیان خود کار می‌کرد و پس از جلب اعتماد آنها به ‌مرور اهداف بی‌شرمانه و غیرانسانی خود را که در زمینه سوءاستفاده جنسی از این دختران بود، عملی می‌کرد. البته در بررسی‌های بعدی مشخص شد که برخی طعمه‌ها پس از پی‌بردن به اهداف شیطانی این مرد از ادامه رابطه با او خودداری می‌کردند، اما این مرد متجاوز با تهدید و ارعاب و بیان این‌که فیلم‌هایی را که تهیه کرده است به خانواده‌های آنها نشان می‌دهد، آنها را مجبور به ادامه رابطه می‌کرد.
بنا براظهارات برخی از شاکیان این پرونده، این نویسنده ٥٧ساله در مواردی قربانیان را مجبور به ترک‌تحصیل یا مرخصی موقتی از دانشگاه می‌کرد تا بتوانند بیشتر در خدمت او باشند. او قربانیان را مجبور می‌کرد به یک مغازه بروند و به نحوی با مغازه‌دار صحبت کنند که او تحریک شود. متهم از قربانیان می‌خواسته از این رفتار خود فیلم بگیرند و برای او بفرستند یا وقتی سوار تاکسی می‌شوند، با لمس راننده او را وادار به واکنش کنند. به گفته دهقانی دادیار بازپرس شعبه ۶ دادسرای ارشاد دونفر از قربانیان درپی فشارهای روانی ناشی از رفتارهای غیرانسانی متهم قصد خودکشی داشتند، اما هیچ‌وقت تعداد دقیق قربانیان پرونده مشخص نشد، درحالی‌ که مقامات قضائی از شناسایی ٦ قربانی این تجاوزهای سیاه خبر می‌دادند اما درنهایت قرار مجرمیت و کیفرخواست این پرونده با چهار شاکی صادر شد. صدور قرار مجرمیت این متهم درحالی صادر شد که پزشکی قانونی داشتن اختلال روانی تحریک‌پذیری این متهم را تأیید کرد، ولی میزان اختلالات او را در حدی ندانست که رفع‌کننده مسئولیت کیفری متهم باشد.
در نهایت این پرونده در دادگاه ارشاد و دادگاه انقلاب رسیدگی شد. متهم در دادگاه ارشاد محاکمه و بابت تشویق به فساد و فحشا به ۱۲‌سال و ۶ ماه و بابت تهدید به دو‌سال و ۶ ماه و مجموعاً به ۱۵‌سال حبس محکوم شده است.در دادگاه انقلاب نیز ماده چهار قانون سمعی و بصری به این متهم تفهیم و در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی مقیسه محاکمه شد و قاضی مقیسه متهم را به اعدام محکوم کرد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد