hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ماجرای ضرب‌وشتم جانباز ایلامی چه بود؟/ وعده بنیاد شهید برای پیگیری حقوقی ماجرا

ماجرای ضرب‌وشتم جانباز ایلامی چه بود؟/ وعده بنیاد شهید برای پیگیری حقوقی ماجرا

خبری در فضای مجازی و رسانه‌ای استان ایلام پخش شد که نشان می‌دهد جانباز ۶۰ درصد ایلامی مورد ضرب وشتم فرد یا افرادی قرار گرفته است؛ این خبر با واکنش مردمی و برخورد قاطع دستگاه قضایی و انتظامی مواجه و ضارب دستگیر و روانه زندان شد.

در روزهای گذشته خبری مبنی‌بر ضرب‌ و شتم جانباز 60 درصد ایلامی، در رسانه‌ها منتشر شد که واکنش‌های بسیاری را در فضای مجازی در پی داشت.

براساس اخبار منتشره، غلامرضا باقری جانباز 60 درصد ایلامی که از ناحیه مغز و اعصاب دچار آسیب است، از کیست مغزی رنج می‌برد و به‌راحتی قادر به حرکت نیست روز شنبه توسط فردی مورد ضرب‌ و شتم قرار گرفت، که پس‌از بستری و مداوا از بیمارستان ترخیص شد.

با توجه به اینکه انتشار این خبر در فضای مجازی واکنش‌های بسیاری را به دنبال داشت، مردم خواستار برخورد قاطع و غیر قابل اغماض با ضارب و عامل این توهین هستند.

پس از این حادثه، سردار "دلاور القاصی مهر" فرمانده انتظامی ایلام دستور رسیدگی ویژه به پرونده ضرب و جرح جانباز 60 درصد را صادر کرد و با اقدام سریع و بررسی پرونده، ضارب دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

رضا امیری‌مقدم جانشین دادستان ایلام در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم  در ایلام گفت: با دستور دادستان شهرستان ایلام و تلاش ماموران انتظامی، ضارب جانباز ایلامی مورد برخورد انتظامی و قضایی قرار گرفته است.

پیگیری موضوع از طریق نماینده حقوقی بنیاد شهید

در همین حال اسدالله تولیده، مدیرکل بنیاد شهید استان ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم  تسنیم در ایلام گفت: در پی ضرب ‌و شتم یکی از جانبازان ایلامی توسط ضارب، موضوع از طریق مراجع قضایی پیگیری می‌شود.

وی با بیان این‌که در چنین مواردی پس ‌از شکایت فرد از خاطیان، موضوع از طریق نماینده حقوقی این اداره پیگیری می‌شود اظهار داشت: در مورد فوق نیز نماینده حقوقی بنیاد شهید استان ایلام جهت جلوگیری از تضییع حقوق این جانباز پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهد.

به گزارش تسنیم؛ عموم مردم استان ایلام قدردان تلاش‌ها و مجاهدت‌های جانبازان عزیز کشور هستند و ضمن محکومیت توهین علیه فرد جانباز به هیچ‌ وجه اجازه نمی‌دهند خدشه‌ای به هویت جانبازان عزیز وارد شود و ضروری است مسئولان مربوطه ت
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد