hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > قیمت آپارتمان در مناطق مختلف تهران

قیمت آپارتمان در مناطق مختلف تهران

بررسی‌ها نشان می‌دهد این روز‌ها بازار مسکن به اصطلاح با انجامد رو به رو است، یعنی تقاضای خرید در این بازار به صفر رسیده است.
 روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: به نظر می‌رسد از ابتدای خرداد بازار وارد فاز انجماد شده است. البته تحقیقات حاکی است در روز‌های اخیر تماس‌هایی برای اطلاع از قیمت‌ها توسط متقاضیان خرید مسکن با واسطه‌های ملکی و بنگاه‌ها صورت گرفته است، اما حتی علاقه‌مندان به اطلاع از قیمت‌ها انگیزه مراجعه حضوری به بنگاه‌ها را هم ندارند و به نظر می‌رسد هدف آن‌ها فعلا فقط پرس و جوی قیمتی آن‌هم به شکل بی‌دردسر است و انگیزه‌ای برای بازدید حتی از فایل‌های قیمت‌مناسب ندارند.
 
البته تقاضای خرید فقط در برخی از نواحی بازار مسکن صفر شده و این موضوع در همه محله‌ها صدق نمی‌کند. به عنوان مثال در نواحی نیمه جنوبی تهران تقاضای سرمایه‌گذاری ظاهرا فعال‌تر از نیمه شمالی شهر است و در این نواحی بعضا مراجعاتی برای خرید سرمایه‌ای به بنگاه‌ها صورت می‌گیرد. اما در مناطق مصرفی وضعیت تقاضا متفاوت است و، چون بیشتر متقاضیان خرید از جنس تبدیل به احسن هستند، فعلا در مرحله اطلاع از قیمت و انتخاب زمان مناسب برای فروش ملک اولیه خود هستند.
 
قیمت آپارتمان در مناطق مختلف تهران
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد