hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قزوین| اجرای طرح نظارت شب یلدا در قزوین

قزوین| اجرای طرح نظارت شب یلدا در قزوین

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: با مشارکت ۳۰ تیم بازرسی طرح نظارت بر بازار در شب یلدا اجرا می‌شود.


 علی پرزحمت گفت: برای کنترل قیمت‌ها در این مناسبت ۳۰ تیم بازرسی و ۷۰ نفر عضو ناظر افتخاری بازار، قیمت‌های شب یلدا در استان قزوین را رصد می‌کنند.

پرزحمت تصریح کرد: با توجه به افزایش تقاضا برای اقلام پرمصرف این ایام ازجمله میوه، شیرینی، آجیل و ایجاد فضایی آرام برای خرید شهروندان و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت کالاهای پرمصرف در این شب، طرح ویژه نظارتی با همکاری اداره کل تعزیرات حکومتی، مجمع امور صنفی و اتحادیه‌های مربوط از ۲۴ آذرماه ۹۷ به مدت یک هفته در استان در حال اجراست.

او اظهار کرد: علاوه بر رسیدگی به‌موقع به شکایات مردمی، با متخلفان برابر قوانین و مقررات جاری برخورد سریع و قاطع می‌شود.

پرزحمت یادآور شد: بر اساس هماهنگی در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه، بازرسان این سازمان به همراه بازرسان مجامع امور صنفی به‌صورت روزانه از واحدهای صنفی عرضه‌کننده کالاهای پرمصرف بازرسی می‌کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین افزود: در اجرای این طرح، بازرسان به‌صورت منسجم و هماهنگ با دستگاه‌ها و اتحادیه‌های ذی‌ربط، باهدف تنظیم و رصد بازار، بر نحوه عملکرد فروشگاه‌های عرضه‌کننده کالا و مواد غذایی از قبیل میوه، شیرینی، آجیل و خشکبار نظارت می‌کنند. پرزحمت بیان کرد: تمامی واحدهای صنفی موظف به درج قیمت بر روی اجناس و ارائه صورتحساب قانونی هستند. او یادآور شد: شهروندان می‌توانند به‌منظور مشارکت در امر بازرسی و نظارت با مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق تلفن ۱۲۴ اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد