hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > اردبیل| اولویت‌های پژوهشی اردبیل با رویکرد توسعه پایدار تبیین می‌شود

اردبیل| اولویت‌های پژوهشی اردبیل با رویکرد توسعه پایدار تبیین می‌شود

استاندار اردبیل گفت: با تلاش همه دستگاه‌ها و مراکز علمی و دانشگاهی اولویت طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی را با رویکرد توسعه پایدار استان اردبیل در هفته آینده تعیین و معرفی می‌کنیم.

 اکبر بهنامجو در جلسه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان اردبیل اظهار کرد: ما برای سال آینده باید با همکاری همه ادارات، دستگاه‌ها و مراکز دانشگاهی برنامه‌های دقیق و مشخص تحقیقاتی را تعیین کنیم تا بر اساس این رویکرد و محورهای تعیین‌شده بتوانیم با مشارکت بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران توسعه و تحول استان اردبیل را درست و منطقی رقم بزنیم.

او خاطرنشان کرد: ما در مقطع کنونی به‌شدت به پژوهش‌ها و مطالعات علمی و کاربردی نیاز داریم و باید در بودجه سال آینده منابع خوبی را به این حوزه زیربنایی اختصاص دهیم تا اهداف توسعه استان در بخش تولید و اشتغال به شایستگی محقق شود. رئیس شورای اداری استان اردبیل ادامه داد: در فضای کنونی کشور که ما به‌شدت به تحولات اقتصادی بر پایه تولید و ایجاد ظرفیت‌های جدید اشتغال نیاز داریم باید در این بخش به یک جمع‌بندی مناسب دست پیدا کنیم تا با محوریت دانشگاه‌ها بتوانیم اهداف و برنامه‌ها را به شایستگی به‌پیش بریم. بهنامجو تصریح کرد: با آماده شدن طرح‌های پژوهشی اولویت‌دار برای سال آینده ما به‌راحتی می‌توانیم هدف‌گذاری درستی را با همراهی پژوهشگران و فناوران انجام دهیم تا زمینه عملیاتی شدن بسیاری از طرح‌های تحولی استان به‌خوبی فراهم آید.

او با اشاره به برگزاری هفته پژوهش یادآور شد: در هفته پژوهش که از 25 تا 29 آذرماه برگزار می‌شود علاوه بر تجلیل از پژوهشگران برتر استان در گروه‌های مختلف با همکاری پارک علم و فناوری نمایشگاهی از دستاوردهای پژوهشی استان برگزار می‌شود تا فعالان این عرصه توانمندی خود را نشان دهند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد