hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > فایل‌های قیمت مناسب در منطقه یک تهران

فایل‌های قیمت مناسب در منطقه یک تهران

بازار معاملات مسکن در منطقه یک شهر تهران این روزها میزبان فایل‌هایی است که با سطح قیمت مناسب‌تر به بازار عرضه شده‌اند.
تحقیقات میدانی  دنیای‌اقتصاد  از جزئیات و مشخصات فایل‌هایی که این روزها به بازار فروش ملک در منطقه یک شهر تهران عرضه شده‌اند نشان می‌دهد در میان این فایل‌ها بعضا مواردی یافت می‌شود که متوسط قیمت هر مترمربع از آنها فاصله چندانی با قیمت واحدهای مسکونی در مناطق مصرفی مانند بخش‌های مصرفی منطقه دو و برخی موارد منطقه 5 ندارد.
 
حتی در میان این فایل‌ها، مواردی دیده می‌شود که سطح قیمت‌های پیشنهادی آنها تقریبا مشابه محلات مرغوب مناطق مصرفی نیمه شمالی تهران است و این موضوع به یکی از نکات قابل‌توجه و جالب بازار مسکن تبدیل شده است. علت این موضوع از دیدگاه فعالان بازار معاملات مسکن در منطقه یک شهر تهران به چند عامل مهم مربوط می‌شود. اولین علت به رکود شدیدتر بازار معاملات مسکن در منطقه یک برمی‌گردد که باعث شده افراد پول لازم که عمدتا سرمایه‌گذاران ملکی هستند و به دنبال تبدیل دارایی ملکی خود برای پاسخ به یک نیاز، مهاجرت یا تبدیل کردن آن به سایر دارایی‌ها هستند قیمت این واحدها را به سطح مناسب برسانند تا بتوانند در شرایط رکودی فعلی واحد خود را به فروش برسانند. علت دیگر به کمبود فایل مناسب در مناطق مصرفی مربوط می‌شود در حالی که به واسطه رکود معاملاتی فایل‌های فروش در منطقه یک که منطقه‌ای گران و سرمایه‌ای محسوب می‌شود فراوان است.
 
از سوی دیگر، عمده خریداران مصرفی و حتی سرمایه‌گذاران ترجیح می‌دهند این روزها اقدام به خرید مسکن در مناطق مصرفی‌تر و پرتقاضا مانند منطقه 5 کنند و این عامل در افزایش سطح قیمت‌ها و رسیدن آنها به فاصله کمتر با سطح قیمت فایل‌های فروش ملک در منطقه یک موثر واقع شده است. از سوی دیگر عامل مهمی که واسطه‌های مسکن در منطقه یک به آن اشاره می‌کنند آن است که اغلب فایل‌هایی که قیمت آنها به سطح قیمت قیمت فایل‌های فروش مسکن در مناطق مصرفی نزدیک است فایل‌هایی هستند که یا سن بنای آنها بالاست یا از یک یا چند امکانات محروم هستند. برخی از آنها نیز در فهرست فایل‌های مشکل‌دار قرار دارند.
 
بازار معاملات مسکن ,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد