hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سیستان و بلوچستان| مدیری که نمی‌تواند برای مشکلات راهکار ارائه دهد، استعفا هد

سیستان و بلوچستان| مدیری که نمی‌تواند برای مشکلات راهکار ارائه دهد، استعفا هد

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اگر مدیری نمی‌تواند برای حل مشکلات موجود در حوزه فعالیتش راه‌حل ارائه دهد در اسرع وقت استعفا دهد تا فردی که توانایی حل مشکلات را داشته باشد جایگزین کنیم.


 احمدعلی موهبتی در شورای آب، کشاورزی و منابع طبیعی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: بسیاری از مشکلات موجود در بخش کشاورزی استان مانند چاه‌های غیرمجاز، بی سند ماندن زمین‌ها و پروژه‌های بر زمین‌مانده را خودمان ایجاد کردیم و ناشی از عملکرد برخی دستگاه‌های اجرایی بوده است.

او با بیان مصوبات این شورا افزود: تمامی دستگاه‌های عضو شورای آب، کشاورزی و منابع طبیعی سیستان و بلوچستان موظفند تا پایان دی‌ماه اطلاعات همراه با تجزیه‌وتحلیل و راهکار مقتضی را ارائه کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: بنیاد مسکن موظف است در این فرصت 40 روزه برنامه عملیاتی خود را برای سنددار کردن زمین‌های مردم در روستاهای این استان آماده کند.

او خاطرنشان کرد: به‌طورقطع در این زمینه با زیاده خواهان برخورد کرده و مردم مستحق را کمک می‌کنیم.

موهبتی اظهار داشت: با تشکیل کمیسیون ماده 54 در حوزه کشاورزی، اداره کل محیط‌زیست، اداره کل منابع طبیعی و امور اراضی جهاد کشاورزی موظفند تا پایان دی‌ماه فهرستی از آثار دارای قدمت کشاورزی در استان را همراه با تجزیه‌وتحلیل و راهکار حل مشکلات در این زمینه ارائه دهند.

او تصریح کرد: برای حل مشکل چاه‌های غیرمجاز کشاورزی نیز باید فهرستی از این چاه‌ها با ذکر قدمت آن‌ها تهیه شود تا درباره هر مورد به اقتضای شرایط تصمیم‌گیری کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان به انجام طرح‌های نیمه‌تمام در استان اشاره کرد و گفت: طرح‌های اولویت‌دار حتما باید با کمک سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و دستگاه‌های متولی با توجه به منابع موجود به اتمام برسد.

او به طرح در دست اجرای بزرگراه زاهدان - زابل اشاره کرد و گفت: قسمتی از این محور از دوراهی به سمت زابل که پرترافیک‌ترین بخش است را رها کردیم و مشغول ساخت دیگر قسمت‌های این بزرگراه هستیم.

او تأکید کرد: قصد شروع هیچ طرح جدیدی را نداریم چراکه اگر فقط به دنبال محقق کردن قول‌های مسئولان تراز اول کشور به مردم این استان باشیم مشکلات زیادی حل می‌شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد