hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > آخرین وضعیت کرونا در مازندران/ ۱۴۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند

آخرین وضعیت کرونا در مازندران/ ۱۴۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند

با بستری شدن ۱۱۳ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ و یا افراد مشکوک به ویروس کرونا، در حال حاضر، ۵۶۷ بیمار در مراکز درمانی زیرنظر دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری هستند.
 سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این زمینه، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۹۶ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.
وی تصریح کرد: در همین مدت تعداد ۱۰۴ نفر از افراد مشکوک بستری شده از بیمارستان ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران خاطرنشان کرد: هم اکنون ۴۳۶ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری شدند که از این تعداد ۱۰۳ نفر نیز با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.
از سوی دیگر، بر اساس اعلام روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، در حال حاضر ۱۳۱ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند.
بر این اساس، در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ بیمار جدید بستری و ۲۳ بیمار هم ترخیص شدند، همچنین ۳۷ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.
به گزارش ایسنا، هم‌اکنون 567 بیمار مبتلا به کووید 19 و یا مشکوک به ویروس کرونا در مراکز درمانی زیرنظر دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری هستند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد