hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > البرز| آمادگی شهرداری کرج برای استقبال از زمستان

البرز| آمادگی شهرداری کرج برای استقبال از زمستان

شهردار کرج گفت: مجموعه مدیریت شهری با آمادگی کامل و استفاده از تجهيزات سبک و سنگين به استقبال زمستان می‌رود.


علی‌اصغر کمالی زاده در آیین مانور عملیات زمستانی شهرداری کرج، اظهار کرد: شهروندان در امر خدمات‌رسانی کنار مجموعه مدیریت شهری باشند تا شاهد زمستان بی‌دغدغه‌ای باشیم.

شهردار کرج با اشاره به نقش اطلاع‌رسانی در کاهش آسیب‌های زمان بحران، گفت: اطلاع‌رسانی‌های پیشگیرانه به کاهش آسیب در مواقع بحران کمک می‌کند.

او ادامه داد: در گذشته بعد از بارش برف با استفاده از هزاران تُن نمک شورابه ای درست می‌کردیم که نتیجه‌ آن وارد شدن خسارت‌های فراوان به پل‌ها و فضای سبز بود. امروز باید با بهره‌مندی از شیوه‌‌هایی نوین، استفاده از روش‌های آسیب‌زا را به حداقل رساند.

کمالی زاده با بیان اینکه 13 هزار و ٥٠٠ هكتار محدوده مساحت كرج است كه اين ميزان ماشین‌آلات نمی‌تواند كمک شايانی در مواقع بحرانی کند، گفت: امیدواریم با همکاری سایر ارگان‌ها بتوانیم در هنگام وقوع بحران، خسارت‌های وارده را تا حد امکان کاهش دهیم.

شهردار کرج گفت: وظایف کلیه معاونت‌ها، مناطق، سازمان‌ها و در قبل، حین و بعد از بارش‌ها اعلام‌شده است و همه موظفیم بر اساس تکالیف تعیین‌شده اقدام کنیم.

او خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود تا با دقت و همراهی که در مجموعه‌های مختلف شهرداری است از هم‌اکنون آمادگی خود را برای مواجهه با برف زمستانی نشان دهیم و این اطمینان و آرامش خاطر را به شهروندان دهیم که مجموعه شهرداری کرج با آمادگی کامل به پیشواز زمستان خواهد رفت.

شهردار کلان‌شهر کرج تأکید کرد: طی هماهنگی با سازمان مدیریت پسماند، مقرر شد تا این سازمان علاوه بر آماده‌سازی خودروهای موجود، خودروهای برف‌روب اجاره کند تا با مشکل گرفتگی معابر و خیابان‌ها به هنگام بارش، روبرو نباشیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد