hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > واردات ۸ میلیون دوز واکسن کرونا تا پایان خرداد

واردات ۸ میلیون دوز واکسن کرونا تا پایان خرداد

بنابر اعلام سخنگوی جمعیت هلال احمر ۸ میلیون دوز واکسن کرونا تا پایان خرداد به کشور وارد می‌شود.
محمدحسن قوسیان مقدم با اشاره به ورود محموله‌های واکسن کرونا به کشور اظهار کرد: طبق اعلام ریاست جمعیت هلال احمر شده قرار است در خرداد ماه ۱۰ میلیون واکسن وارد کشور شود.
 
سخنگوی جمعیت هلال احمر تصریح کرد: بنابر برنامه‌ریزی انجام شده در طی روز‌های گذشته محموله ۲ میلیون دوز واکسن کرونا از طریق فرودگاه مهرآباد وارد و در اختیار جمعیت هلال احمر قرار گرفت که بلافاصله این دو محموله ۲ میلمیون دوز واکسن در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفت.
 
قوسیان مقدم خاطرنشان کرد: فرآیند ورود سایر محموله‌ها نیز در دستور کار قرار دارد و به ترتیب و براساس برنامه‌ریزی انجام شده این محموله‌ها وارد کشور خواهند شد.
 
وی همچنین از آمادگی جمعیت هلال احمر برای واکسیناسیون کرونا هموطنان خبر داد و تصریح کرد: ما طی دو بار مکاتبه با وزارت بهداشت این مسئله را اعلام کرده‌ایم و ۱۶۰ مرکز واکسیناسیون در جمعیت هلال احمر که در سال‌های گذشته فرآیند واکسیناسیون حجاج را انجام می‌دادند، آمادگی دارند در این برهه زمانی اقداماتی مبنی بر واکسیناسیون کرونای هموطنان انجام دهند.
 
قوسیان مقدم با تأکید بر اینکه جمعیت هلال احمر در همه موارد تابعه ستاد ملی کرونا است گفت: تلاش ما بر این بوده که هیچ تداخلی را با وزارت بهداشت نداشته باشیم و همکاری مشترکی بین این دو مجموعه وجود دارد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد