hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان| سمنان دومین استان از نظر رشد اعتبارات هزینه‌ای

سمنان| سمنان دومین استان از نظر رشد اعتبارات هزینه‌ای

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه استان سمنان بابیان اینکه پروژه‌های نیمه‌تمام استان کمتر از ۳۰۰ مورد است، گفت: متوسط پیشرفت فیزیکی این تعداد پروژه ۶۰ درصد است.


نادر مالکی بابیان اینکه امسال توانستیم تخصیص بودجه را قبل از شهریور دریافت کنیم، اضافه کرد: بودجه با توجه به اولویت‌ها ابتدا در بحث آب گنجانده‌شد لذا هر شهرستان می‌بایست توزیع اعتبارات خود را به سمت تکمیل طرح‌های آبی سوق دهد و اگر شهری در این زمینه مشکل دارد یعنی فرماندار آن شهرستان نتوانسته در توزیع اعتبارات آب موفق عمل کند.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه استان سمنان بابیان اینکه در کوتاه‌ترین زمان توزیع اعتبارات انجام و تلاش شد کل هر هشت شهرستان در آن دیده شوند، ابراز داشت: اگر شهرستان محرومی توسعه پیدا کرد می‌توان گفت که کاری انجام‌شده است لذا در این راستا آمایش شهرستانی انجام و بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مالکی بابیان اینکه نظارت بر پروژه‌های استان سمنان در سازمان برنامه‌وبودجه احیا شد، تصریح کرد: پایگاه جامع آمار و اطلاعات در حال تدوین است لذا در بحث ماده ۲۷ قانون برنامه ششم جزو استان‌های پیشرو در تدوین سند توسعه اشتغال روستایی محسوب می‌شویم که در سال اول ۴۱ روستا و امسال ۸۴ روستا در حال تهیه این سند است.

او بابیان اینکه واگذاری ۱۴۱ پروژه از سال ۹۴ تاکنون انجام‌شده است، اضافه کرد: در سفر اول رئیس‌جمهور ۹۶۲ میلیارد تومان به استان سمنان تعلق گرفت که از این مبلغ تاکنون ۸۳ درصد اعتبارات تخصیص پیداکرده است.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه استان سمنان بابیان اینکه پروژه‌های شهرستان‌ها در کمیته برنامه‌ریزی اعلام می‌شود، ابراز داشت: همه شهرستان‌ها بر اساس جمعیت، ظرفیت، پتانسیل‌ها و عقب‌ماندگی‌هایی که دارند می‌توانند از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور مبلغی را برای شهرستان خود داشته باشند.

مالکی بابیان اینکه در سال ۹۷ دومین استان ازنظر رشد اعتبارات هزینه‌ای هستیم، تصریح کرد: در سفر دوم رئیس‌جمهور یک هزار و ۴۶۶ میلیارد تومان پروژه مصوب شد که این طرح‌ها طی سال‌های ۹۸ و ۹۹ انجام می‌شود و در مقایسه با سفر اول بخش آموزش‌وپرورش، فرهنگ و گردشگری برای هشت‌ شهرستان دیده‌شده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد