hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > من نه اسب دارم و نه هزینه نگهداری آن را دارم

من نه اسب دارم و نه هزینه نگهداری آن را دارم

سید احمد خمینی، نتیجه بنیانگذار انقلاب، در هفته‌های گذشته سوژه برخی رسانه‌ها بود. چند و چون ازدواج این چهره جوان، مورد علاقه بخشی از مردم بود و می‌خواستند بدانند او با چه کسی ازدواج کرده است. این روزنامه هم به این موضوع پرداخت و روایتی از ازدواج او را به‌عنوان یکی از بازماندگان بیت امام راحل ارایه کرد. این گزارش به توضیح آشنایی او با همسرش، نتیجه آیت‌الله گلپایگانی و توضیحاتی درباره علاقه‌مندی‌ها و زندگی او اختصاص داشت. حالا بعد از گذشت مدتی از آن ماجرا، تصویری از سید احمد خمینی در فضای مجازی منتشر شده که بار دیگر پای حاشیه را به زندگی‌اش باز کرده است.
چه ایرادی دارد؟
تصویر تازه البته به شکلی واضح او را در پیست اسب‌سواری نشان نمی‌دهد، اما از کم و کیف آن مشخص است که او به همراه همسرش در چنین جایی ایستاده است. ورزش سوارکاری البته موضوعی نیست که قابل نقد باشد و حتی پسندیده و مقبول به نظر می‌رسد، اما بعضی سایت‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی از تعبیر «زندگی لاکچری» استفاده کرده‌اند و این موضوع را هدف انتقادهای مختلف قرار داده‌اند.
سارقان عکس
به محض انتشار این تصویر، سید احمد خمینی در صفحه اینستاگرام خود واکنش نشان داد و نوشت: «هفته قبل عکسی از من منتشر شد که مربوط به بیش از یک‌سال قبل است که به دعوت یکی از دوستان به یک باشگاه ورزشی در کرج رفته بودم. من تا همین روزها هم این عکس را ندیده بودم، اما این‌که چگونه از آرشیو خصوصی یک نفر – و بدون رضایت او – به فضای عمومی درز کرده است، البته بحث خاص خود را دارد که شاید افراد هوشمند بتوانند منشأ آن دریابند یا حدس بزنند.» او در ادامه ماجرا در انتقاد به تعبیر «لاکچری» که در موردش به کار برده‌اند، نوشته است: «بعد از آن بود که برخی دوباره لاکچری‌بودن بنده را سوژه کردند و پس از این‌که از مراسم عقد خانوادگی من در چند هفته قبل بهانه‌ای نیافته بودند، این سوژه را کوک کردند.» احمد خمینی همچنین در بخشی از این نوشته به سارقانی اشاره کرده که احتمالا عکس‌ها را به شکل غیرقانونی از گوشی موبایلش بیرون کشیده‌ و منتشر کرده‌اند. او در بخشی دیگر از صحبت‌هایش آورده: «من نه اسب دارم که بخواهم هزینه نگهداری آن را بدهم و نه در عمرم بیش از یکی دو بار سوار اسب شده‌ام و نه اصلا با این نوع ورزش‌ها آشنا هستم.»

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد