hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > از ماسک سوپاپ دار (فیلتر دار) استفاده نکنید

از ماسک سوپاپ دار (فیلتر دار) استفاده نکنید

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان با تأکید بر اینکه با بیان اینکه استفاده از ماسک پارچه ای به تنهایی از ابتلای به کرونا جلوگیری نمی کند، گفت: شهروندان به هیچ عنوان از ماسک سوپاپ دار (فیلتر دار) استفاده نکنند.
دکتر فاطمه نوروزیان در گفت و گو با ایسنا، افزود: ۲۶ اردیبهشت، ۵ نفر دیگر بر اثر ابتلای به کرونا جان در هرمزگان جان باختند و شمار کل جان باختگان این بیماری در استان به هزار و ۲۱۴ نفر رسید.
وی با بیان اینکه امروز نیز ۱۱۴ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند، اظهار کرد: اکنون در مجموع ۳۹۰ نفر در بیمارستان‌های استان تحت مراقبتند، از مجموع بستری ها، ۶۸ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۱۱ نفر از آن‌ها وخیم است.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به برگزاری امتحانات حضوری دانش آموزان پایه نهم و دوازدهم در استان هم اشاره و به دانش آموزان توصیه کرد به هیچ عنوان از ماسک سوپاپ دار (فیلتر دار) استفاده نکنند.
نوروزیان با بیان اینکه استفاده از ماسک پارچه ای به تنهایی از ابتلای به کرونا جلوگیری نمی کند، خاطرنشان کرد: بهترین شیوه ماسک زدن، استفاده از ماسک سه لایه جراحی زیر ماسک پارچه‌ای است.
وی همچنین توصیه کرد چنانچه دانش آموزی دارای هرگونه علامتی باشد، علاوه بر مراجعه سریع به پزشک، موضوع را به مدیر مدرسه اطلاع دهد.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در پایان گفت: چنانچه در منزل دانش آموز فردی با علامت مثبت کرونا یا مشکوک به این بیماری وجود دارد این موضوع باید به مدیر مدرسه اطلاع داده شود تا در سالن عمومی امتحانات از دانش آموز آزمون گرفته نشود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد