hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سیلاب در برخی نقاط باعث خسارت صددرصدی به مزارع شده است

سیلاب در برخی نقاط باعث خسارت صددرصدی به مزارع شده است

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: میزان و نحوه جبران خسارت حاصل از سیلاب کشاورزان و دامداران در شهرستان دزفول در حال جمع‌بندی است.


عباس پاپی زاده اظهار کرد: پس از وقوع سیلاب روز پنجشنبه، پیگیری‌های خوبی به همراه فرماندار دزفول و استاندار خوزستان برای بررسی میزان خسارات به دامداران و کشاورزان دزفول و نحوه جبران آن در حال انجام است.

او افزود: آمار خسارت‌های دزفول براثر سیل و توفان به مدیریت بحران استان خوزستان اعلام می‌شود تا با فوریت کار بازسازی آن‌ها آغاز شود.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در سه حوزه راه، کشاورزی و دامداری خسارات زیادی به مردم شهرستان به‌ویژه روستاییان و عشایر واردشده، گفت: متأسفانه سیلاب در برخی نقاط باعث خسارت صددرصدی به مزارع شده است.

پاپی زاده عنوان کرد: پس از تماس با استاندار خوزستان، مدیرکل امور عشایر خوزستان، مدیرکل راهداری و همچنین مدیرکل جهاد کشاورزی برای بررسی خسارات وارده حاصل از سیلاب اخیر به دزفول سفر خواهند کرد. عضو کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی تصریح کرد: پس از تعیین میزان خسارت برنامه‌ریزی برای نحوه جبران خسارات وارده انجام می‌شود و قطعا بسته‌های جبرانی در این سه حوزه به‌ویژه کشاورزی در نظر گرفته می‌شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد