hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > بیرانوند: سهراب مرادی در صورت کسب سهمیه شانس مدال المپیک هم دارد

بیرانوند: سهراب مرادی در صورت کسب سهمیه شانس مدال المپیک هم دارد

دبیر فدراسیون وزنه‌برداری گفت: اگر سهراب مرادی بتواند سهمیه المپیکش را قطعی کند، با توجه به بهبود مصدومیتش برای کسب مدال المپیک نیز جزو مدعیان اصلی دسته ۹۶ کیلوگرم است.
محسن بیرانوند در خصوص اینکه آیا IWF پاسخی به درخواست اخیر کیانوش رستمی و سهراب مرادی داده است، اظهار داشت: نه، جوابی در این رابطه نیامده است.
وی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه فدراسیون جهانی هنوز موافقت خود را با خواسته رستمی اعلام نکرده، چرا این وزنه‌بردار از حضور در مسابقات کلمبیا انصراف داد، تصریح کرد: او چیزی به ما در این رابطه نگفت، فقط از طریق مربی‌اش به او اعلام شد که برای اسکن و تست پی سی آر بیاید تا با توجه به اینکه ویزای کلمبیایش آماده شده، مقدمات سفرش انجام شود اما اعلام کرد به کلمبیا نمی‌آید. شاید منتظر نتایج کلمبیاست و یا اینکه فدراسیون جهانی با خواسته‌اش موافقت کند.
دبیر فدراسیون وزنه‌برداری در مورد اینکه چه زمانی دو ملی‌پوش ایران معرفی خواهند شد، تاکید کرد: بعد از مسابقات کلمبیا یک پروسه چند هفته‌ای در خصوص جمع آوری امتیازات و معرفی افراد واجد شرایط کشورها به کمیته ملی المپیک‌شان طی خواهد شد. بعد از آن کمیته ملی المپیک از فدراسیون نظرخواهی می‌کند تا مشخص شود که چه کسانی راهی المپیک می‌شوند. مثلا فدراسیون جهانی به ما می گوید این 4-5 وزنه‌بردار شما سهمیه المپیک را گرفته‌اند و از بین آنها دو نفر را معرفی کنید.
وی در مورد شانس سهراب مرادی در مسابقات گزینشی کلمبیا خاطرنشان کرد: سهراب ان شاءالله با زدن مجموع 388 کیلوگرم می‌تواند شانس خود را خیلی افزایش دهد. او اگر از وزنه بردار قرقیزستانی در این رقابت‌ها رد شود، می‌تواند شانس حضور در المپیک را به عنوان نفر اول آسیا داشته باشد. سهراب به کلمبیا رفته که این کار را تمام کند. باید آخرین تلاشش را بکند تا ببینیم بعدش چه خواهد شد. در نفرات بالادست سهراب ممکن است تغییراتی اتفاق بیافتد. شاید وزنه‌بردار کلمبیا محروم شد، یا اینکه بلاروس در وزن 96 کیلوگرم وزنه‌برداری معرفی نکند، همه اینها تا اواخر خرداد ماه مشخص می‌شود.
بیرانوند در خصوص اینکه چقدر این امیدواری وجود دارد که سهراب مرادی در صورت کسب سهمیه المپیک، نماینده مدال آور ایران در بازی‌های المپیک باشد؟، گفت: صددرصد خیلی شرایطش بهتر از گذشته است. او اگر سهمیه را بگیرد قطعا یکی از مدعیان اول دسته 96 کیلوگرم خواهد بود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد