hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > مازندران| استاندار جدید شکایت از رسانه‌ها را ممنوع کرد

مازندران| استاندار جدید شکایت از رسانه‌ها را ممنوع کرد

استاندار جدید مازندران در نخستین هفته آغاز فعالیت رسمی در استانداری با ارسال دستورالعملی برای تمام دستگاه‌های اجرایی، شکایت علیه رسانه‌ها را ممنوع کرد.

احمد حسین زادگان در این دستورالعمل همچنین از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان خواست تا چنانچه شکایتی از رسانه‌ها در محاکم قضایی دارند، پس بگیرند. نماینده عالی دولت در مازندران با تأکید بر این‌که نقد عملکرد دستگاه‌ها و انتقاد از مدیران حق رسانه‌ها به‌عنوان نمایندگان افکار عمومی است، تصریح کرد که نقد و انتقاد لازمه اصلاح امور و توسعه است.

حسین زادگان از رسانه‌ها به‌عنوان رکن چهارم دمکراسی یاد و تأکید کرد که فضای انتقاد و نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی باید برای این رکن آزاد باشد تا شفافیت در امور محقق شود.

استاندار مازندران با اعلام این‌که مدیران دستگاه‌های اجرایی حتی اگر نقدی غیرمنصفانه باشد نباید دست به شکایت علیه رسانه بزنند، تأکید کرد: تنها تهمت، افترا یا توهین کردن برای مدیران حق پیگیری قضایی ایجاد می‌کند. حسین زادگان شعار منتخب خود برای دوره فعالیت در استانداری را امید اجتماعی، اعتدال سیاسی و تدبیر اقتصادی اعلام کرد و از رسانه‌ها خواست تا برای تحقق این شعار یاریگر مجموعه مدیریتی استان باشند.

استاندار جدید مازندران همچنین با راه‌اندازی نظام انتقادات و پیشنهاد‌های خواهان مشارکت کارکنان دستگاه‌های دولتی و تشکل‌های مردمی و تک‌تک شهروندان در ارائه راهکار برای تحرک بخشی به فعالیت دستگاه‌های اجرایی شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد