hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > آخرین آمار موارد ابتلا و بستری در علوم پزشکی سمنان

آخرین آمار موارد ابتلا و بستری در علوم پزشکی سمنان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از بستری شدن 24 بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشگاه بستری شدند.
دکتر نوید دانایی اظهار کرد: این مبتلایان طی شبانه‌روز گذشته و با تشخیص قطعی ابتلا به کووید۱۹ در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان در بیمارستان‌های کوثر سمنان، ولایت دامغان و معتمدی گرمسار بستری شدند.
 وی با اشاره به آخرین آمار شیوع بیماری کرونا ویروس افزود: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون 26 هزار و 71 مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: با بستری شدن 24 بیمار جدید در مراکز درمانی این دانشگاه ، مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به 6 هزار و 146 نفر رسیده است
دبیر ستاد استانی مقابله با کروناویروس اضافه کرد: علاوه بر این تعداد 19 هزار و 925 بیمار نیز به صورت سرپایی در بیمارستان‌های وابسته به این دانشگاه شناسایی شدند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: خوشبختانه کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه به 5208 نفر رسید.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد