hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > لرستان| با متخلفان بازار لرستان برخورد جدی می‌شود

لرستان| با متخلفان بازار لرستان برخورد جدی می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان بر لزوم برخورد با متخلفان بازار استان تأکید کرد.

گودرز امیری در جلسه ستاد تنظیم بازار اظهار کرد: بر اساس قانون کسب‌وکار و به‌منظور ایجاد رقابت سالم برای افزایش کیفیت و تقویت سرمایه‌گذاران داخلی کشور، نهادهای خریدار به‌ویژه دستگاه‌های دولتی موظفند تمام محصولاتی که نیاز دارند از طریق سیستم الکترونیکی آگهی کنند و با یک رقابت آزاد افرادی که محصول را عرضه می‌کنند در مناقصه یا مزایده شرکت و محصولشان را عرضه کنند.

او با اشاره به عدم درج قیمت بر روی کالاها، افزود: هرجایی نرخ کالاها نصب نشده باید برخورد جدی صورت گیرد.

امیری بابیان اینکه دستگاه‌های نظارتی قیمت‌ کالاها را موردبررسی قرار دهند، ادامه داد: همه‌کسانی که مسئولیت دارند، در چارچوب وظایف قانونی خود باید وارد عرصه شده و پیگیری کنند. معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان خاطرنشان کرد: همچنین بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی باید روی کالاهای تاریخ‌مصرف گذشته نظارت و کنترل داشته باشد و اگر به موردی برخورد کردند به‌صورت جدی پیگیری کنند.

او به نرخ مواد لبنی در استان نیز اشاره کرد و بابیان اینکه برای تولیدکنندگان قیمت‌های مصوب تعیین‌شده است، گفت: در راستای رعایت این نرخ‌ها، سازمان صنعت و معدن مکلف به نظارت و کنترل آن‌ها است. امیری با تأکید بر اینکه قیمت‌های مصوب ابلاغی از سوی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان لازم‌الاجرا است، بیان کرد: هر جا که این نرخ‌ها رعایت نمی‌شود، سازمان صمت موظف به برخورد و معرفی به تعزیرات حکومتی است. معاون استاندار لرستان بر لزوم برخورد با گران‌فروشان، کم‌فروشان، محتکران و کسانی که خارج از شبکه فروش فعالیت دارند تأکید کرد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد