hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > صدور حکم تعطیلی ۴ موسسه درمانی غیرمجاز در شیراز

صدور حکم تعطیلی ۴ موسسه درمانی غیرمجاز در شیراز

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس اعلام کرد که با حکم این اداره کل، ۴ موسسه درمانی غیرمجاز در شیراز تعطیل شدند. 
غلامرضا سالاری گفت: پرونده ۴ موسسه درمانی در شیراز که بصورت غیرقانونی فعالیت می‌کردند در شعب تعزیرات حکومتی استان رسیدگی که حکم تعطیلی آن‌ها صادر و ملزومات مربوطه نیز ضبط شد.
به گزارش ایسنا به نقل از تعزیرات فارس، سالاری ادامه داد: این موسسات اقدام به ارائه خدمات درمانی با دستگاه‌های لیزر توسط افراد فاقد صلاحیت می‌کردند که این موضوع تخلف محسوب شده و طبق مرتبه اول قانون تعزیرات حکومتی امور بهداشتی و درمانی مشمول مجازات‌های قانونی می‌شود.
سالاری با بیان اینکه تعزیرات حکومتی در برخورد با تخلفات حوزه بهداشت و سلامت هیچگونه اغماضی نخواهد کرد افزود: شهروندان در صورت مشاهده فعالیت مراکز غیرمجاز لیزر، مراتب را به دانشگاه علوم پزشکی اطلاع دهند تا ضمن بررسی موضوع با متخلفین برخورد تعزیراتی شود.
جریمه ۳۴ میلیاردی قاچاقچی ترقه
مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس همچنین از صدور حکم پرونده محموله بزرگ ترقه‌های قاچاق در شهرستان لامرد خبر داد.
سالاری در این باره اظهار کرد: محموله بزرگ ترقه که در یکدستگاه کامیون بارگیری شده بود در حومه شهرستان لامرد شناسایی و توقیف شد.
او ادامه داد: ماموران نیروی انتظامی طی بازرسی از این کامیون بیش از ۴ میلیون ترقه را کشف که محموله مکشوفه به ظن قاچاق توقیف و پرونده‌ای جهت بررسی موضوع در تعزیرات حکومتی لامرد تشکیل شد.
سالاری افزود: در بازجویی‌های انجام شده از راننده کامیون و استعلام از مراجع ذیربط، مشخص شد که ترقه‌های مکشوفه قاچاق بوده و از بندر لنگه به مقصد تهران در حال حمل بوده که به دام قانون گرفتار شده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس اضافه کرد: نهایتا با تکمیل تحقیقات و محرز شدن تخلف، شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط ترقه‌ها و جریمه ۳۴ میلیارد ریالی متهم پرونده صادر کرد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد