hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > روند ابتلا به بیماری کرونا در قم هنوز نزولی نشده‌است

روند ابتلا به بیماری کرونا در قم هنوز نزولی نشده‌است

مدیرکل مدیریت بحران استان قم با بیان اینکه در حال حاضر روند ابتلا به بیماری کرونا در قم هنوز نزولی نشده‌است گفت: میزان رعایت پروتکل‌ها در سوپرمارکت و نانوایی‌ها و در برخی از اصناف قم کاهش‌یافته است.

محسن اروجی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت استان قم در مواجه با ویروس کرونا اظهار داشت: چند استان هنوز نمودارهایشان نزولی نشده و باید رعایت پروتکل‌ها باید افزایش یابد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر روند ابتلا به بیماری کرونا در قم هنوز نزولی نشده‌است ابراز کرد: محدودیت‌های ویژه عید فطر از امروز ساعت 12 تا پایان روز شنبه هفته آینده برقرار و سفرهای بین استانی ممنوع است و از طرفی پلاک‌های بومی حق خروج و پلاک‌های غیربومی اجازه ورود به استان را ندارند.

مدیرکل مدیریت بحران استان قم عنوان کرد: از مردم درخواست داریم به‌ویژه در ایام عید در نماز و بازدیدها، ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی را فراموش نکنند، ضمن اینکه عدم شرکت در تجمعات همچنان باید موردتوجه باشد.

وی با تأکید بر اینکه تشدید نظارت‌ها توسط اتحادیه‌ها مورد تأکید است تصریح کرد: به‌خصوص اینکه میزان رعایت پروتکل‌ها در سوپرمارکت و نانوایی‌ها و در برخی از اصناف قم کاهش‌یافته است.

اروجی خاطرنشان کرد: با توجه به تغییر وضعیت کرونایی قم، تمام گروه‌های شغلی فعالیت‌های خود را از سر گرفته‌اند، بنابراین باید نظارت‌ها برای رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی افزایش یابد.

وی در مورد نحوه برگزاری امتحانات پایانی مدارس نیز یادآور شد: در این شرایط تنها امتحانات نهایی پایه نهم و دهم حضوری است و امتحان سایر پایه‌های تحصیلی به‌صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد