hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ورود به وادی رحمت تبریز صرفا از ساعت ۱۸ تا اذان مغرب مجاز است

ورود به وادی رحمت تبریز صرفا از ساعت ۱۸ تا اذان مغرب مجاز است

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز گفت: با تصمیم ستاد پیشگیری از کرونا، محدودیت تردد به وادی رحمت همچنان تداوم یافته و صرفا از ساعت ۱۸ تا اذان مغرب مجاز است.
فرخ جلالی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اتخاذ تمهیداتی برای رعایت حال شهروندان داغدیده و کاهش آلام آنان گفت: با هماهنگی‌های انجام گرفته، از این پس همه روزه پس از توقف پروسه ی تدفین اموات، امکان حضور شهروندان برای قرائت فاتحه برای عزیزان سفر کرده از ساعت ۱۸ تا اذان مغرب در وادی رحمت فراهم شد.
 وی با تاکید بر این‌که محدودیت تجمع و ممنوعیت مراسمات همچنان پابرجاست، تاکید کرد: تا اطلاع ثانوی برگزاری مراسماتی مانند ترحیم، چهلم، یادبود و مداحی برای اموات در آرامستان های سطح شهر ممنوع خواهد بود.
به گفته وی؛ تغییر وضعیت قرمز به نارنجی در تبریز به معنی عادی شدن اوضاع نیست و بر اساس تصمیم ستاد پیشگیری از کرونا، همچنان تجمع در اماکن پرخطر مانند آرامستان های سطح شهر ممنوع است.
 جلالی با بیان این‌که برای هر متوفی فقط اجازه حضور چهار خودرو از بستگان درجه یک جهت انجام مراسم تشییع و تدفین صادر می شود، گفت: به شهروندان گرامی همچنان توصیه می‌شود به دلیل وضعیت شکننده کرونا و احتمال شیوع ویروس در محیط های پرتجمع، با کمترین تعداد ممکن برای مراسم تشییع و تدفین حضور داشته باشند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد