hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تردد به تمامی شهرهای کرمانشاه از امروز ممنوع/ 15 "نقطه ورودی" استان کنترل می‌شود

تردد به تمامی شهرهای کرمانشاه از امروز ممنوع/ 15 "نقطه ورودی" استان کنترل می‌شود

رییس پلیس راه استان کرمانشاه از شروع اجرای طرح ممنوعیت تردد در سطح استان از امروز (21 اردیبهشت) خبر داد.
سرهنگ محمد حیدری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا و ابلاغیه وزارت کشور، با توجه به تعطیلات پایان هفته و عید فطر تمهیدات ترافیکی ویژه ای در خصوص اعمال محدودیت تردد در سراسر کشور و استان کرمانشاه پیش بینی شده است.
وی افزود: بر اساس محدودیت های اعلام شده از ساعت 14 امروز (21 اردیبهشت) تا ساعت 12 ظهر روز شنبه (25 اردیبهشت) ترددهای برون استان و بین شهری ممنوع است.
حیدری تصریح کرد: بر این اساس هم خروج و ورود "از" و "به" استان  و هم تردد میان شهرستانهای استان با هر رنگ کرونایی (زرد، نارنجی و قرمز) ممنوع است.
رییس پلیس راه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: بر اساس این طرح علاوه بر توقف خودرو، در شهرهای قرمز مبلغ یک میلیون تومان و در شهرهای زرد و نارنجی نیز مبلغ 500 هزار تومان جریمه برای خودروهای متخلف اعمال می شود.
وی افزود: در این طرح تردهای برون شهری توسط سامانه های هوشمند رصد می شود و نیروهای پلیس راه نیز در 15 نقطه استان مستقر شده و ورود و خروج خودروها را کنترل می کنند.
حیدری تصریح کرد: در این طرح تردد خودروهای مربوط به مشاغل خاص، خودروهای امدادی و خدماتی، خودروهای حمل بار و مسافر و نیز خودروهای کارکنان کادر بهداشت و درمان مستثنی شده است.
وی افزود: با توجه به محدودیت های اعمال شده این انتظار هست که مردم نیز در این طرح همکاری کرده و از هرگونه تردد در سطح محورهای استان جدا خودداری کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد