hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > مشارکت دانشگاهیان در برنامه‎‌های دینی و مذهبی گسترده است

مشارکت دانشگاهیان در برنامه‎‌های دینی و مذهبی گسترده است

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور با بیان اینکه مشارکت دانشگاهیان در برنامه‎‌های دینی و مذهبی گسترده است، گفت: قبل از شیوع کرونا ۳۰۰ هزار تن از دانشجویان در برنامه‌های قرآنی و دینی حضور پیدا می‌کردند.
به گزارش رویداد ایران_قم،حجت الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی در آیین اختتامیه اولین جشنواره ملی اعتکاف دانشگاهیان کشور در مسجد مقدس جمکران، افزود: همواره در دانشگاه ها شاهد وسیع‌ترین و با شکوه‌ترین محافل مذهبی بوده ایم و امروز با برگزاری برنامه‌های مجازی و غیرحضوری نظیر جشنواره ملی اعتکاف دانشگاهیان شاهد حضور بیشتر دانشگاهیان در این برنامه‌ها هستیم.
 رستمی عنوان کرد: جشنواره‌های دانشگاهی همیشه جزو افتخارات برجسته‌ای بوده که در موضوعات و مناسبت‌های مختلف به ثبت رسیده است.
 وی افزود: از سال گذشته با شیوع بیماری کرونا و اهمیت حفظ سلامت مردم، توفیقات زیادی از جمله حضور در نمازهای جماعت و جمعه و شرکت در محافل انس و محبت با اهل بیت(س) از ما سلب شد که امیدواریم بتوانیم به زودی مجددا شاهد برگزاری و برقراری آن فضاهای ارزشمند باشیم.
 رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‎ها اضافه کرد: مسوولان دانشگاه قم و ستاد مرکزی اعتکاف رسالت خود را به درستی شناخته و درصدد انجام آن به پا خاسته‌اند و اجازه نداند تا شعله و حرارت پرشور اعتکاف در دلها به خاموشی برسد و با برگزاری جشنواره‌ای مربوط به فعالیت‌های اعتکاف، این فضا را زنده نگه داشتند.
 رستمی بیان کرد: بستر فضای مجازی و حضور پررنگ‌تر اقشار مختلف جامه اعم از طلاب و دانشگاهیان در آن سبب شد تا تبلیغات زمینه و بازخورد گسترده‌تری داشته باشد و علاقمندان بتوانند از طریق جشنواره اعتکاف، آن محتوای ارزشمند را در دل و جان و قلم و هنر خود بازتولید کنند؛ امید است که این نوع برنامه‌ها روز به روز در سطح جامعه رشد  گسترش بیشتری پیدا 
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد