hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > باند دوم جاده اصفهان به اردستان با حضور وزیر راه افتتاح می‌شود

باند دوم جاده اصفهان به اردستان با حضور وزیر راه افتتاح می‌شود

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اردستان گفت: پروژه احداث باند دوم جاده اصفهان به اردستان در روز سه‌شنبه عصر با حضور وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان افتتاح می‌شود.
 مجتبی پورشفیع بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پروژه احداث باند دوم جاده اصفهان به اردستان در روز سه‌شنبه عصر با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان افتتاح و زیر بار ترافیک خواهد رفت.
وی افزود: قطعه باقی مانده جاده اصفهان به اردستان کیلومتر 23 تا 40 محور بود که کیلومتر صفر تا 23 آن از محل کمشچه تا پیچ دیزیلو بود که سال 96 افتتاح شد و قطعه باقیمانده که 17 کیلومتر مستقیم است و طول مسیر آن به پشت کارخانه سیمان منتقل می‌شود طول مسیر آن 28 کیلومتر است و نزدیک به هفت کیلومترمسیر کوتاه می‌شود.
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اردستان گفت: حدود شش کیلومتر و 500 متر مسیر دو خط در جوار یکدیگر و چسبیده به هم انجام شده و آنچه که قابل افتتاح است کیلومتر 23 تا 35 مسیر است و کیلومتر 35 تا 40 مسیر قطعه باقی مانده‌ای است که پیمانکار مشغول است و پیشرفت خیلی خوبی داشته و در عملیات خاکی حدود 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
وی ابراز داشت: در موضوع ابنیه فنی 50 درصد پیشرفت داشته و تنها قسمت باقیمانده آن پل راه آهن است که اقدامات اجرایی روی آن انجام نشده است و از بزرگترین محاسن این پروژه حذف شش قوس با شعاع کمتر از 750 است و حذف دو نقطه پر تصادف شهرستان است که مشکل آن به کل مرتفع خواهد شد.
پورشفیع بیان کرد: موضوع کوتاه شدن  شش کیلومتر و 500 متر مسیر از بزرگترین محاسن این پروژه بوده است و میزان عملیاتی که در پروژه انجام شده است یک میلیون و 200 هزار متر مکعب خاکبرداری داشته و 800 هزار متر مکعب خاک ریزی و 200 هزار متر مکعب زیر اساس و 245 هزار متر مکعب هم اساس آن بوده است.
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اردستان تاکید کرد: یکی از پروژه های حساس و مهم و حجمی شهرستان اردستان است که با همت مسئولان شهرستان رقم خورده است و با تامین آب، مصالح و تامین اعتبار آماده بهره‌برداری شده است و در قسمت 23 تا 40 کیلومتر آن 250 میلیارد ریال برآورد شده و موضوع آسفالت نزدیک به 200 میلیارد ریال هزینه داشته است و برای پنج کیلومتر باقی مانده هم مبلغ 50 میلیارد ریال نیاز است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد