hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ورود خودرو‌های غیربومی به قم از فردا ممنوع است

ورود خودرو‌های غیربومی به قم از فردا ممنوع است

سلیمان پور گفت: با توجه به در پیش بودن تعطیلات عید سعید فطر از ساعت ۱۲ فردا تا پایان روز شنبه هفته آینده هرگونه تردد بین شهری ممنوع است و دراین راستا تمام ورودی‌های استان قم مسدود و از ورود پلاک‌های غیربومی جلوگیری خواهد شد.
بیژن سلیمانپور معاون سیاسی وامنیتی استاندار قم روز دوشنبه درجلسه شورای اطلاع رسانی استان قم، گفت: خروج پلاک‌های بومی از قم صرفا برای انجام امور اضطراری بصورت غیرحضوری پس ثبت نام از طریق سامانه ویژه استانداری انجام می‌گیرد.
 معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود گفت: میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی درقم در مقایسه با سایر استان‌ها رضایت بخش است که این نکته از باور‌های دینی مردم این استان ناشی می‌شود.
سلیمانپور همچنین تاکید کرد: امتحان نهایی پایه‌های نهم و دهم قطعا بصورت حضوری برگزار خواهد شد و تصمیم استان در این رابطه غیرقابل تغییر است.
 معاون سیاسی وامنیتی استاندار قم یادآور شد: سه تبعه هندی مبتلا به کرونا طی روز‌های گذشته در قم شناسایی و قرنطینه شده بودند که این افراد امروز به کشور خود باز می‌گردند.
سلیمانپور درخصوص واکسیناسیون نیز گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی موظف هستند تا در صورت نیاز تجهیزات و امکانات خود را برای تسریع در امر واکسیناسیون در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار دهند.
به گفته سلیمانپور، واکسن وارداتی کرونا به تایید سازمان غذا و داروی کشور رسیده و تاکنون موردی مبنی بر ایجاد آسیب جدی و فوت در کشور گزارش نشده‌است.
معاون سیاسی وامنیتی استاندار قم در ادامه با اشاره به افزایش ردیف اعتبارات ملی بیشتر برای توسعه قم، بیان کرد: طبق مصوبه هیئت دولت، شهرستان کهک با دو بخش مرکزی و بخش فردو با مرکزیت شهر کهک و شهرستان جعفرآباد با دو بخش مرکزی و قاهان با مرکزیت شهر جعفریه تبدیل می‌شود.
سلیمانپور با اینکه با ادغام دو بخش خلجستان و سلفچگان شهرستان سوم قم طی ماه‌های آینده تشکیل خواهد شد، افزود: با این مصوبه، قم از تک شهرستانی بودن خارج می‌شود که نتایج و فواید بسیاری به همراه خواهد داشت.
سلیمانپور ادامه داد: عمق استراتژیک کشور ما وابسته به مشارکت بالای مردم در انتخابات است و از هر امری که سبب بی میلی مردم برای حضور در پای صندوق‌های رای باید خودداری شود.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: قم آماده برگزاری انتخابات است، ولی باید برای افزایش مشارکت عمومی برنامه ریزی شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد