hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > شجاع، ضربه سر، 3 امتیاز

شجاع، ضربه سر، 3 امتیاز

در تنها دیدار معوقه هفته یازدهم لیگ برتر، پرسپولیس و ذوب ‌آهن از ساعت 16:15 دیروز در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند. قبل از شروع مسابقه، برانکو ایوانکوویچ و علیرضا منصوریان برخورد گرمی با یکدیگر داشتند و در آغوش هم قرار گرفتند. سازمان لیگ هم پیش از آغاز این دیدار، مراسمی برای تجلیل از سیدجلال حسینی که به تازگی از بازی‌های ملی خداحافظی کرده، تدارک دید و بازیکنان دو تیم برای کاپیتان پرسپولیس تونل افتخار درست کردند و سیدجلال با همه آنها دست داد.
در تنها دیدار معوقه هفته یازدهم لیگ برتر، پرسپولیس و ذوب ‌آهن از ساعت 16:15 دیروز در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند. قبل از شروع مسابقه، برانکو ایوانکوویچ و علیرضا منصوریان برخورد گرمی با یکدیگر داشتند و در آغوش هم قرار گرفتند. سازمان لیگ هم پیش از آغاز این دیدار، مراسمی برای تجلیل از سیدجلال حسینی که به تازگی از بازی‌های ملی خداحافظی کرده، تدارک دید و بازیکنان دو تیم برای کاپیتان پرسپولیس تونل افتخار درست کردند و سیدجلال با همه آنها دست داد. سیدجلال سپس منصوریان را در آغوش گرفت و بعد از آن هم دست برانکو را بالا برد. تماشاگران پرسپولیس هم در دقیقه 4 با اجرای طرح موزائیکی شماره 4، حسینی را تشویق کردند. ضمن اینکه محسن مسلمان هم که در این بازی به‌عنوان کاپیتان ذوب ‌آهن وارد زمین شده بود، با دسته گل به سمت برانکو رفت تا نشان دهد که دلخوری‌ای از اختلافات سابق باقی نمانده است. گفتنی است افشین پیروانی مدیر سابق تیم ملی و پرسپولیس هم پس از رفع محرومیت خود تماشاگر بازی پرسپولیس در این مسابقه بود.
برانکو برای این بازی علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، بشار رسن، علی علیپور، محسن ربیع‌خواه، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، کمال کامیابی‌نیا، آدام همتی و گادوین منشا را در ترکیب قرار داده بود و منصوریان هم محمدرشید مظاهری، هادی محمدی، وحید محمدزاده، میلاد شیخ فخرالدینی، مسعود ابراهیم‌زاده، حمید بوحمدان، محسن مسلمان، ابوذر صفرزاده، محمدرضا حسینی، ماریون سیلوا و رضا حبیب‌زاده را به میدان فرستاد.
دو تیم در دقایق ابتدایی، بازی برابری را به نمایش گذاشتند و تنها موقعیت بازی ضربه سر منشا بود که از بالای دروازه با اختلاف به بیرون رفت. در ادامه شاگردان برانکو توپ و میدان را در اختیار گرفتند و سرانجام روی کرنر امید عالیشاه در دقیقه 15 با ضربه سر شجاع خلیل‌زاده به گل رسیدند تا این بازیکن، مانند دیدار هفته گذشته با ماشین‌سازی دوباره برای قرمزها گلزنی کند. پس از آن بازیکنان پرسپولیس دست از حمله نکشیدند و در دقیقه ۲۱ روی سانتر زیبای ربیع‌خواه، علیپور می‌توانست گلزنی کند اما ضربه سر او با واکنش استثنایی و عالی مظاهری همراه شد و توپ به کرنر رفت. در دقیقه ۳۰ باز هم علیپور روی پاس رسن موقعیت خوبی پیدا کرد که مظاهری او را ناکام گذاشت و توپ را به کرنر فرستاد. در ۱۵ دقیقه انتهایی نیمه اول نیز اتفاق خاصی رخ نداد و دو تیم با همان نتیجه یک بر صفر به رختکن رفتند. در پایان نیمه اول اتفاقی حاشیه‌ای رخ داد و علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس به سمت داور رفت و به وی اعتراض کرد. این اتفاق باعث شد تا برانکو هم وارد ماجرا شود و در این باره دخالت کند.
در نیمه دوم بازی افت کرد و برخوردهای بازیکنان دو تیم با یکدیگر باعث شد تا بازی بیشتر فیزیکی دنبال شود و مهدی سیدعلی داور مسابقه بارها از کارت زرد خود استفاده کند. در دقیقه 75 منصوریان اولین تغییر را انجام داد و محمدزبیر نیک نفس را به جای حبیب‌زاده به میدان فرستاد. در دقیقه 77، علیپور در یک ضد حمله در یک موقعیت تک به تک قرار گرفت ولی توپ جلوتر از او افتاد و مظاهری اجازه حرکت به او نداد. برانکو در دقیقه 78 علیپور را بیرون کشید و محمد امین اسدی را به میدان فرستاد. تعویض دوم ذوب آهن حضور محمدرضا عباسی به جای سیلوا در دقیقه 84 بود و در دقیقه 85 هم سعید حسین پور به جای عالیشاه به زمین آمد. در دقیقه 87 فخرالدینی دومین کارت زرد خود را دریافت کرد و از بازی اخراج شد تا تیم اصفهانی 10 نفره شود. در دقیقه 88 هم علی خدادادی به جای صفرزاده به میدان آمد و در دقیقه 93 محمد احسان حسینی در اولین بازی خود برای سرخپوشان جایگزین رسن شد. این بازی در نهایت با همان یک گل به سود پرسپولیس به پایان رسید تا هم ذوب آهن دومین شکست خود با منصوریان را تجربه کند و هم این مربی برای اولین بار به برانکو ببازد. نکته حائز اهمیت اینکه خلیل‌زاده دومین گل خود در این فصل را برای سرخپوشان به ثمر رساند و در هر دو بازی، سه امتیاز به اندوخته‌های پرسپولیس اضافه کرده است. پرسپولیس با این برد 27 امتیازی شد و با یک پله صعود و یک بازی کمتر در رده سوم جدول قرار گرفت. ذوب آهن هم با تحمل ششمین شکست فصل، با 12 امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار دارد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد