hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > بازدید استاندار خراسان جنوبی از فرودگاه بیرجند

بازدید استاندار خراسان جنوبی از فرودگاه بیرجند

محمدصادق معتمدیان، استاندار خراسان جنوبی در نخستین بازدید خود از دستگاه‌های اجرایی استان بعد از انتصابش، به همراه معاونان به‌صورت سرزده از فرودگاه بیرجند بازدید کرد.


 در این بازدید که با هدف ارزیابی زیرساخت‌های فرودگاهی و هوانوردی استان انجام گرفت، سیستم‌های ناوبری پیشرفته فرودگاهی مستقر در برج مراقبت، تجهیزات اطفاء حریق و آتش‌نشانی، سالن‌های ترانزیت و انتظار و سایر قسمت‌های فرودگاه در معرض بازدید استاندار و هیئت همراه قرار گرفت.

همچنین استاندار خراسان جنوبی از پروژه ساخت پاویون فرودگاه نیز که با زیربنای هزار و 100 مترمربع با پیشرفت 60 درصدی در انتظار جذب اعتبار لازم برای تکمیل است بازدید کرد و دستورات لازم برای پیگیری تکمیل پروژه را به معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و مدیرکل فرودگاه‌های استان داد.

مقرر شد با توجه به زیرساخت‌های مطلوب موجود در استان و نیازمندی عمومی در راستای تأمین هواپیماهای مناسب، روزهای آتی کارگروه تخصصی مربوطه در استانداری تشکیل و برای تسهیل ارتباط‌گیری و جلب همکاری‌های شرکت‌های هواپیمایی برای افزایش کمی و کیفی پروازهای فرودگاه بیرجند با کمک استانداری اقدام شود.

محمدصادق معتمدیان در نشست هیئت دولت (هفتم آذرماه) به‌عنوان هفتمین استاندار خراسان جنوبی منصوب شد و 12 آذرماه جاری نیز در نشست شورای اداری استان با حضور معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور معرفی شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد