hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > البرز| رشد و توسعه ورزش در استان البرز

البرز| رشد و توسعه ورزش در استان البرز

مدیرکل ورزش و جوانان البرز بابیان این‌که عملکرد 6 ماه نخست ورزش البرز در سال 97 نشان از رشد و توسعه چشمگیری دارد، گفت: از برنامه‌های کارآفرینی و فعالیت استارت آپ ها حمایت می‌کنیم.

 امیر غفرانی در نشست شورای ورزش و ستاد ساماندهی امور جوانان استان البرز اظهار کرد: بیش از 94 هزار و 735 ورزشکار در این استان به‌صورت سازمان‌یافته مشغول به فعالیت هستند که از این تعداد امسال 106 نفر به عضویت تیم ملی و 442 نفر به اردوهای تیم ملی دعوت شدند. او با اشاره به میزبانی 2 رقابت بین‌المللی در رشته‌های کاراته و اسکیت در البرز افزود: این رقابت‌ها در 15 و 16 آذرماه جاری در استان برگزار می‌شود که در رشته اسکیت 236 شرکت‌کننده از کشورهای ایران، روسیه، ارمنستان، فرانسه، اتریش و افغانستان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. غفرانی بابیان این‌که عملکرد 6 ماه نخست ورزش البرز در سال 97، نشان از رشد و توسعه چشمگیری دارد گفت: همچنین در رشته ورزشی کاراته نیز تاکنون 6 کشور ارمنستان، گرجستان، روسیه، هند، افغانستان و ایران اعلام آمادگی کرده‌اند که با توجه به برگزاری این رقابت‌ها نیاز است که دیگر دستگاه‌ها به کمک ورزش و جوانان بیایند.

او با اشاره به برگزاری سه‌شنبه‌های بدون خودرو در استان خاطرنشان کرد: این حرکت نیازمند تبلیغ و فرهنگ‌سازی دارد و اداره کل ورزش و جوانان البرز این آمادگی را دارد که برای سایر ادارات و دستگاه‌هایی که تمایل داشته باشند از ردیف اعتباری دوچرخه تهیه کند. مدیرکل ورزش و جوانان البرز ادامه داد: برای اجرای هر چه بیشتر این طرح نیاز است تا شهرداری در پروژه‌های جدید خود برای ساخت خیابان‌ها و معابر، جانمایی برای دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی نیز انجام دهد. او در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تأسیس خانه‌های جوان در فردیس و کرج به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد: در دیگر شهرستان‌های استان نیز در صورت تأمین این ظرفیت وجود دارد که خانه‌های جوان در آن‌ها نیز احداث و راه‌اندازی شود.

غفرانی با اشاره به بازنشسته بودن 13 نفر از روسای هیئت‌های ورزشی استان تصریح کرد: ابلاغیه‌ای به‌صورت رسمی به اداره کل ارسال‌شده که ما را از ادامه به‌کارگیری این افراد منع کرده‌اند و دستگاه‌های نظارتی به این منظور وارد می‌شوند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد