hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان| کاهش ۲۱ درصدی تلفات جاده‌ای گلستان

گلستان| کاهش ۲۱ درصدی تلفات جاده‌ای گلستان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای‌گلستان با اعلام‌ کاهش ۲۱ درصدی تلفات جاده‌ای استان گفت: موتورسواران و عابران پیاده با ۱۰۸ کشته در صدر این آمار قرار دارند.


مهدی میقانی اظهار کرد: پزشکی قانونی گلستان مجموع کشته‌های برون‌شهری و روستایی استان را در هفت‌ماهه گذشته ۱۷۴ نفر اعلام کرده است.

او افزود: این آمار از کاهش ۲۱ درصدی تلفات جاده‌ای استان طی هفت ماه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل حکایت دارد و موتورسواران و عابران پیاده با ۱۰۸ کشته در صدر این آمار قرار دارند.

میقانی گفت: مابقی کشته‌ها مربوط به سرنشینان خودروها و رانندگان وانت‌بارها و ادوات کشاورزی هستند.

او اضافه کرد: مشارکت همگانی دستگاه‌های اجرایی مرتبط در امر ایمنی ترافیک باعث کسب این هدف شده و برای تداوم این کار هم باید اقدامات تأثیرگذار فرهنگی اجتماعی را برای رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی با مشارکت دستگاه‌های متولی به کار ببندیم.

میقانی در تحلیل عوامل مؤثر در تصادفات جاده‌ای گفت: عامل انسانی، وسیله نقلیه و جاده سه مثلث ترافیکی هستند که عامل انسانی بیشترین سهم را از میان آن‌ها به خود اختصاص می‌دهد.

او تصریح کرد: متوسط سن متوفیان موتورسواران، جوانان ۳۰ ساله هستند که لازم است به ریشه‌ها، عوامل و راهکارهای این مسئله با تأمل بیشتری نگریسته شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد