hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > با برانکو به قهرمانی‌های بیشتر فکر می‌کنیم

با برانکو به قهرمانی‌های بیشتر فکر می‌کنیم

آدام همتی یکی از بازیکنان جوان پرسپولیس است که بازی‌هایش مورد توجه برانکو قرار گرفته. خالی بودن نیمکت پرسپولیس در فصل جاری باعث شده برانکو از همتی در دو پست‌ هافبک و دفاع استفاده کند. گل سه امتیازی آدام همتی در بازی مقابل سپیدرود باعث شد اسم او سر زبان‌ها بیفتد.  «ایران» با این بازیکن 23 ساله و دورگه ایرانی- کانادایی گفت‌وگویی داشته و او به سؤالات مختلفی پاسخ داده است.
آدام همتی یکی از بازیکنان جوان پرسپولیس است که بازی‌هایش مورد توجه برانکو قرار گرفته. خالی بودن نیمکت پرسپولیس در فصل جاری باعث شده برانکو از همتی در دو پست‌ هافبک و دفاع استفاده کند. گل سه امتیازی آدام همتی در بازی مقابل سپیدرود باعث شد اسم او سر زبان‌ها بیفتد.  «ایران» با این بازیکن 23 ساله و دورگه ایرانی- کانادایی گفت‌وگویی داشته و او به سؤالات مختلفی پاسخ داده است.
از بازی سختی که مقابل ماشین‌سازی داشتید و در نهایت برنده شدید، شروع کنیم.
واقعاً بازی بسیار سختی بود. ماشین‌سازی تیم بسیار خوبی است و نترس فوتبال بازی می‌کند. این تیم قبل از ما در 5 بازی مساوی کرده بود، آن هم برابر تیم‌هایی مثل استقلال و سپاهان ولی خدا را شکر که توانستیم در تبریز 3 امتیاز را بگیریم. این برای ما خیلی مهم بود و فکر نمی‌کنم تیمی از تبریز به راحتی با 3 امتیاز برگردد ولی ما این کار را انجام دادیم.
فکر می‌کردی که بتوانید در لحظه‌های پایانی مسابقه گل بزنید؟
راستش ما در طول بازی چند شانس خیلی خوب داشتیم و همه این احساس را داشتیم که گل را می‌زنیم. در دقیقه 93 به گل رسیدیم ولی فکر نمی‌کردیم که اینقدر دیر شود.
شجاع خلیل‌زاده در حالی گل زد که مصدومیت داشت و اصلاً معلوم نبود به این بازی می‌رسد یا نه.
بله آقا شجاع خیلی درد دارد و با سختی بازی می‌کند ولی چون پرسپولیس را دوست دارد و به تیم عشق می‌ورزد، تلاش می‌کند که بازی را از دست ندهد و به تیم کمک کند، برای همین به او افتخار می‌کنم.
درباره خداحافظی سیدجلال حسینی از تیم ملی چه نظری داری؟
کاری که او برای تیم ملی کرده، واقعاً کم نظیر است. به نظرم او به یک اسطوره تبدیل شده و در کنار اسطوره‌هایی مانند علی پروین، علی دایی و علی کریمی قرار دارد. سیدجلال یک جنتلمن، فوتبالیست خیلی خوب و به تمام معنا یک کاپیتان است. من از او چیزهای فوتبالی و غیرفوتبالی زیادی یاد گرفته‌ام.
رابطه سیدجلال با بازیکنان جوان پرسپولیس چطور است؟
او همیشه ما را حمایت کرده و رابطه دوستانه‌ای با بازیکنان جوان دارد. به خاطر تلاش‌هایی که کرده، چه در زمین و چه خارج از زمین به او افتخار می‌کنم. سید جلال آدم خوب و کاپیتان بزرگی است و خدا کمک کرده او به این جایگاه برسد و لیاقتش را هم داشته است.
فکر می‌کردی اینقدر فرصت بازی برای شما و دیگر بازیکنان جوان ایجاد شود؟
راستش را بخواهید نه. چون بازی کردن در پرسپولیس خیلی سخت است. ما در ابتدای فصل بازیکنان بیشتری داشتیم و کسی مصدوم نبود. من راجع به خودم بگویم که فکر نمی‌کردم که در این حد شانس داشته باشم که بازی کنم ولی از برانکو و کادر فنی خیلی تشکر می‌کنم که این شانس را به من دادند و همه تلاشم را می‌کنم تا به تیم کمک کنم. امیدوارم همین طور ادامه دهیم و تیم نتیجه بگیرد. من همیشه گفته‌ام، اینکه چه کسی بازی می‌کند، مهم نیست. مهم این است که تیم نتیجه بگیرد. پرسپولیس 40 میلیون هوادار دارد و باید همه بازی‌هایش را ببرد و قهرمان شود. ما نمی‌خواهیم شرمنده هواداران شویم و خدا را شکر که در این دو سال قهرمان شده‌ایم. در آسیا دوم شدیم و این افتخار کمی نیست. ما تلاش می‌کنیم که قهرمانی‌هایمان را ادامه دهیم و آقای برانکو هم ثابت کرده کارش را خوب بلد است و یک جنتلمن واقعی است. برانکو بی نظیر است و نتایجی که کسب کرده، این را ثابت می‌کند.
این تعداد بازی‌هایی که در لیگ و آسیا انجام دادی، برای خودت راضی کننده بوده است؟
من در بازی‌هایی که بوده‌ام، یا برده‌ایم یا مساوی کرده‌ایم. البته منظورم این نیست که چون من هستم، نباخته‌ایم. واقعاً تمام بازیکنان زحمت می‌کشند و با تمام وجودشان بازی می‌کنند. خوشحال و راضی‌ام که توانسته‌ام به عنوان عضو کوچکی در تیم مؤثر باشم.
در بازی با سپیدرود، گل 3 امتیازی زدی. باز هم سعی می‌کنی گلزنی کنی؟
اگر نقش هجومی داشته باشم و ‌هافبک بازی کنم، تلاش می‌کنم که گل بزنم. البته فرقی نمی‌کند که چه کسی گل بزند، من پاس گل بدهم یا بازیکن دیگر. همان طور که دقیقه آخر به ماشین سازی شجاع گل زد و همه خوشحال شدیم، فکر می‌کنم هواداران هم فکر می‌کنند که انگار خودشان گل زده‌اند.
بازی با ذوب آهن را چطور می‌بینی؟
مطمئناً بازی سختی است. ذوبی‌ها نتایج خوبی نگرفته‌اند اما اصلاً تیم ضعیفی نیستند. فکر می‌کنم هر تیمی که جلوی پرسپولیس قرار می‌گیرد، می‌خواهد خودش را نشان دهد و از طرفی سرمربی جدیدشان می‌خواهد نشان دهد که شوک مثبتی به تیمش وارد شده. ما روی بازی با ذوب آهن تمرکز کرده‌ایم و امیدوارم در آزادی 3 امتیاز را بگیریم.
همه می‌دانند که پدربزرگت سعید راد یکی از هواداران قدیمی پرسپولیس است. او با تو درباره پرسپولیس و بازی‌هایی که انجام می‌دهی، صحبت می‌کند؟
باورتان می‌شود که نمی‌دانم نظرش چیست؟! درست است که ایشان هوادار پرسپولیس است، این تیم را خیلی دوست دارد و با پرسپولیس زندگی می‌کند ولی از وقتی که من آمده‌ام، دیگر صحبت فوتبالی نمی‌کند و کمی دور شده. او می‌گوید شما فوتبالیستی و من بازیگر سینما و نمی‌خواهم زیاد در کار شما دخالت کنم و حرفه من چیز دیگری است. ایشان دوست دارد که من به پیشرفت تیم کمک کنم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد