hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > البرز| بوستان بهارستان در استان البرز به بهره‌برداری رسید

البرز| بوستان بهارستان در استان البرز به بهره‌برداری رسید

با حضور علی‌اصغر کمالی زاده شهردار کرج، اعضای شورای اسلامی و مدیران استانی، بوستان بهارستان به بهره‌برداری رسید. این مجموعه شامل فضای سبز، زمین‌بازی کودکان، زمین ورزشی چندمنظوره، مسیر تندرستی، آبنما و آبشار صخره‌ای است که در زمینی به مساحت یک هکتار، با اعتباری بالغ‌بر 30 میلیارد ریال و با موقعیت کوهستانی بناشده است.

 شهردار كرج به تأثیر مستقیم احداث پارک‌ها و بوستان‌ها بر توسعه نشاط اجتماعی اشاره كرد و گفت: بهره‌برداری از بوستان بهارستان در محله اشتراكی در راستای اجرای سیاست محله محوری است.

علی‌اصغر كمالي زاده در آيين افتتاح بوستان بهارستان كه با حضور اعضای شورای شهر، فرماندار و معاونين و جمع كثيری از شهروندان برگزار شد، اظهار كرد: احداث فضاهای سبز و پارک‌های محله‌ای در وهله‌ اول بر سلامت روان شهروندان تأثیر دارد و منجر به تلطیف روحیات و آرامش روحی شهروندان می‌شود. او توجه بیشتر به رفاه شهروندان و همچنین ارتقای سرانه فضای سبز را از اهداف راه‌اندازی پارک‌های محلی ذکر کرد و افزود: وجود پارک‌های محلی در مناطق مختلف با توجه به سبک زندگی آپارتمان‌نشینی تأثیر خوبی بر برون‌رفت از کسالت این سبک زندگی خواهد داشت. شهردار كرج با بيان اينكه ایجاد پارک و فضای سبز به خاطر زیباسازی و منظر شهری امری ضروری است، تصريح كرد: فضای سبز بخشی از کاربری‌های عمومی هر منطقه را تشکیل می‌دهد که دارای ابعاد مختلفی از جمله کارکرد زیست‌محیطی، کارکرد ترافیکی، کارکرد گردشگری و کارکرد زیباشناختی است. كمالی زاده بيان كرد: با بهره‌برداری از اين پارک هرماه شاهد افتتاح یک پروژه در حوزه عمرانی و فضای سبز در راستای توسعه سیاست‌های محله محوری در کرج خواهیم بود. به گفته شهردار کرج، بوستان بهارستان مجموعه‌ای شامل فضای سبز، زمین‌بازی کودکان، زمین ورزشی چندمنظوره، مسیر تندرستی، آبنما و آبشار صخره‌ای است که در زمینی به مساحت یک هکتار، با اعتباری بالغ‌بر 30 میلیارد ریال و با موقعیت کوهستانی بناشده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد