hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ایلام| حضور 30 اکیپ راهداری در طرح زمستانه استان ایلام

ایلام| حضور 30 اکیپ راهداری در طرح زمستانه استان ایلام

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام گفت: طرح راهداری زمستانه با 30 اکیپ عملیاتی از عوامل به همراه تجهیزات و ماشین‌آلات به‌صورت شبانه‌روزی در جاده‌های ارتباطی این استان آماده ارائه خدمات هستند.


نورالله دلخواه با اشاره به اقدامات این اداره کل در سطح جاده‌های استان اظهار داشت: پیش آمادگی زمستانی سرمایه‌ای ارزشمند و زیر بنایی است که در صورت رخداد حوادث و سوانح ناشی از شرایط آب و هوایی، در این فصل باید به بهترین نحو ممکن توان خدمات‌رسانی و حل‌وفصل مشکلات وجود داشته باشد.

او با اشاره به وجود 18 باب ساختمان راهداری و راهدارخانه ثابت و 230 نفر کارکنان راهداری در استان، افزود: حوزه راهداری دارای 227 دستگاه ماشین‌آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین است که برای طرح زمستانی سال جاری در آماده‌باش کامل هستند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام با اشاره به بارندگی‌های اخیر در مناطق مختلف استان تأکید کرد: اقداماتی مانند لایروبی دهانه پل‌ها، بستر رودخانه‌ها و شانه سازی محل‌هایی که تخریب‌شده بود برای فصل سرما انجام‌شده است.

دلخواه اضافه کرد: تجهیز راهدارخانه‌ها و کمبود انبارهای شن و نمک نیز با خرید یک هزار و 700 تن نمک و دپو نزدیک به چهار هزار تن ماسه در راهدارخانه‌ها انجام‌شده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد