hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > البرز| شهرداری کرج ماهانه 45 میلیارد تومان حقوق می‌دهد

البرز| شهرداری کرج ماهانه 45 میلیارد تومان حقوق می‌دهد

مدیرکل مالی شهرداری کرج گفت: با ساماندهی درآمدهای تبلیغاتی بخش عمده از هزینه‌های مناطق تأمین می‌شود. 

محمد احمدی با اشاره به اخذ تسهیلات برای اجرای پروژه‌های عمرانی با مصوبه شورای اسلامی شهر کرج در سال 92، اظهار کرد: این تصمیم موجب شکوفایی بخش عمران و احداث پروژه‌های بزرگی نظیر زیرگذر شهدای دانش‌آموز، پروژه شهدای ارتش و بلوار جانبازان شد. او با اعلام اینکه این تسهیلات صرفا در رابطه با اجرای پروژه‌های عمرانی مورداستفاده قرار گرفت و ریالی از این تسهیلات صرف هزینه‌های جاری نشده است، افزود: با توجه به شرایط حاکم در جامعه بازپرداخت تسهیلات با مانع و مشکلات عدیده‌ای روبرو شده که به نظر می‌رسد تنها راه برون‌رفت از این مسائل استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است. مدیرکل مالی شهرداری کرج در ادامه با اشاره به اینکه با مصوبه شورای اسلامی شهر می‌توان در ازای صدور پروانه‌های ساختمانی و واگذاری اراضی قابل مزایده نسبت به حل‌وفصل بدهی‌های موجود اقدام کرد، گفت: بدهی شهرداری کرج به بانک شهر 550 میلیارد تومان، شهر آتیه 100 میلیارد تومان، اوراق مشارکت 100 میلیارد تومان، تهاتر 300 میلیارد تومان، نقدی 100 میلیارد تومان و 400 میلیارد تومان میزان تعهدات آتی این مجموعه برآورد شده است. به گفته احمدی با قبول بدهی شهرداری توسط سرمایه‌گذاران متقاضی سود سالانه تسهیلات بانک شهر به مبلغ 70 میلیارد تومان متوقف و این مبلغ صرف اجرای پروژه‌های عمرانی می‌شود.

او ادامه داد: شهرداری کرج در مقابل بدهی‌های خود حدود 800 میلیارد تومان از محل جرائم کمیسیون ماده 100، 400 میلیارد تومان از محل عوارض نوسازی، 300 میلیارد تومان از محل درآمد اصناف، 300 میلیارد تومان چک برگشتی، یک هزار میلیارد تومان ارزش‌افزوده بر روی اراضی مورد تملک شهرداری و 223 میلیارد تومان از اداره دارایی طلب کار است.

مدیرکل مالی شهرداری کرج تأکید کرد: شهرداری کرج از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است که می‌تواند با کمک دستگاه‌هایی نظیر شورای اسلامی شهر، قوه قضاییه و سایر حوزه‌های مرتبط نسبت به استفاده از این پتانسیل‌ها اقدام کند.

او با بیان اینکه مجموع تعداد کارکنان در بدنه شهرداری کرج 13 هزار نفر است که میزان حقوق ماهانه این افراد در ماه به 45 میلیارد تومان می‌رسد، گفت: در این سال‌ها اجازه نداده‌ایم حقوق کارکنان به تعویق بیفتد، خوشبختانه حقوق و مزایای کارکنان به‌صورت کامل پرداخت‌شده و معوقه‌ای در سیستم وجود ندارد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد