hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > بررسي ميداني مشكلات ناحيه صنعتي سنگتاب با حضور فرماندار سيمرغ

بررسي ميداني مشكلات ناحيه صنعتي سنگتاب با حضور فرماندار سيمرغ

    ياسر امينی مديرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، حبيب نژاد روشن فرماندار شهرستان سيمرغ و جمعی از مسئولين ادارات شهرستانی با حضور در ناحيه صنعتی سنگتاب، ضمن نشست مشترک با جمعی از صنعتگران، از تأسيسات و امکانات زيربنايی و چند واحد توليدی مستقر در اين ناحيه صنعتی بازديد کردند.
    


    یاسر امینی مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، حبیب نژاد روشن فرماندار شهرستان سیمرغ و جمعی از مسئولین ادارات شهرستانی با حضور در ناحیه صنعتی سنگتاب، ضمن نشست مشترک با جمعی از صنعتگران، از تأسیسات و امکانات زیربنایی و چند واحد تولیدی مستقر در این ناحیه صنعتی بازدید کردند.

    به گزارش پاگیه خبری هم وطن، یاسر امینی در بازدید از ناحیه صنعتی سنگتاب سیمرغ در گفتگو با مدیران و کارگران واحدهاي توليدي، از نزدیک در جریان مشکلات، توانمندیها و روند تولید آنها قرار گرفت.

    رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران با بیان اینکه توجه ویژه به تکمیل زیرساخت‌ها از اولویت‌های سال جاری این شرکت است اظهار داشت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان تولید، پشتیبانی ها، مانع زدايي ها نامگذاری شده، تمام تلاش خود را بکار می بندیم تا برنامه های شایسته و متناسب با شعار سال را عملیاتی نمائیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد