hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > رگبار باران به همراه رعدوبرق و وزش باد تند در مناطق شرقی، شمالی و مرکزی کشور/ کاهش ۷ تا ۱۲ درجه‌ای دما در سواحل دریای خزر و اردبیل/ احتمال بارش باران در تهران از بعدازظهر

رگبار باران به همراه رعدوبرق و وزش باد تند در مناطق شرقی، شمالی و مرکزی کشور/ کاهش ۷ تا ۱۲ درجه‌ای دما در سواحل دریای خزر و اردبیل/ احتمال بارش باران در تهران از بعدازظهر

کارشناس سازمان هواشناسی از رگبار باران به همراه رعد وبرق و وزش باد تند در مناطق شرقی، شمالی و مرکزی کشور خبر داد و اظهار کرد که امروز در سواحل دریای خزر و اردبیل شاهد کاهش ۷ تا ۱۲ درجه‌ای دما خواهیم بود.
کبری رفیعی، کارشناس سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری هم وطن، وضعیت آب‌وهوای کشور طی امروز ۲ اردیبهشت و روزهای آتی را اعلام کرد.
رفیعی اظهار کرد: از ساعت های بعدازظهر و در اوایل شب، در مناطقی از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، قزوین، کردستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب اصفهان، شمال فارس، جنوب کرمان، گیلان، مازندران و در ارتفاعات البرز مرکزی رگبار باران و گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد.
 وی گفت: همین شرایط جوی را فردا استان‌های ساحلی خزر و مناطقی از استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، قزوین، کردستان، کرمانشاه، لرستان، همدان، مرکزی، اصفهان، فارس، کرمان، خراسان شمالی ارتفاعات البرز مرکزی خواهند داشت.
کارشناس سازمان هواشناسی تاکید کرد: روز شنبه ادامه بارش‌ها را در استان‌های ساحلی خزر و همینطور شمال شرق کشور و دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی شاهد خواهیم بود.
 به گفته وی طی امروز و فردا کاهش ۷ تا ۱۲ درجه‌ای دما در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل رخ خواهد داد.
رفیعی اظهار کرد: دریای خزر از امروز تا شنبه مواج و متلاطم است و همچنین طی سه روز آینده، در منطقه زابل در بعضی از ساعات وزش باد و گردوخاک را شاهد خواهیم بود.
وی درباره وضعیت آب و هوای تهران گفت: امروز آسمان تهران کمی ابری است و از بعدازظهر افزایش ابر و احتمال وزش باد شدید و بارش پراکنده وجود دارد.
رفیعی افزود: بیشینه دمای امروز تهران ۳۳ درجه بالای صفر و کمینه دما نیز ۲۱ درجه بالای صفر خواهد بود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد