hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تمایل فروش مرغ منجمد به خوزستان / احتمال بهبود وضعیت در هفته آینده

تمایل فروش مرغ منجمد به خوزستان / احتمال بهبود وضعیت در هفته آینده

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز و مرغ اهواز با اشاره به تمایل فروشندگان مرغ منجمد از استان‌های دیگر برای فروش مرغ به خوزستان، گفت: با توجه به درخواست فروشندگان مرغ در استان‌های دیگر، امیدواریم تا هفته آینده وضعیت بازار مرغ بهتر شود و حرارت این بازار فروکش کند.
سید اصغر حسینی‌بهارانچی در خصوص وضعیت مرغ در بازار اهواز اظهار کرد: همچنان در مرغ کشتار روز کمبود وجود دارد و میزان عرضه و تقاضا در این بازار همخوانی چندانی با یکدیگر ندارند.
وی با اشاره به نحوه توزیع مرغ منجمد گفت: پشتیبانی امور دام سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در حال توزیع مرغ منجمد در بازار است که کمک بسزایی برای بازار مرغ بوده است.
رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز، مرغ و تخم مرغ اهواز با اشاره به قیمت مرغ منجمد دولتی افزود: مرغ‌های منجمد دولتی با قیمت هر کیلوگرم ۱۹ هزار و ۹۰۰ تومان برای مصرف‌کننده توزیع می‌شوند.
حسینی‌بهارانچی در خصوص واردات محموله‌های مرغ منجمد از دیگر استان‌ها به خوزستان  تصریح کرد: در صورت تایید نهادهای نظارت‌کننده بر بازار مرغ، افرادی در دیگر استان‌ها تمایل به فروش مرغ منجمد به استان خوزستان با قیمت هر کیلوگرم ۲۵ هزار و ۳۰۰ تومان برای خریدار دارند که برای مصرف‌کننده هر کیلوگرم ۲۶ هزار تومان تمام می‌شود و تاریخ انقضای این مرغ‌ها نیز به مراتب بیشتر از مرغ‌های منجمد سازمان جهاد کشاورزی است.
وی ادامه داد: لازم به ذکر است که سردخانه‌داران این مرغ‌ها را با قیمت ۳۳ تا ۳۴ هزار تومان به فروش می‌رسانند.
رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز، مرغ و تخم مرغ اهواز در خصوص میزان توزیع مرغ منجمد در خوزستان گفت: روز گذشته (اول اردیبهشت‌ماه) ۹ تن مرغ منجمد به صورت آزاد و نیز ۱۵ تا ۲۰ تن مرغ دولتی به فروشندگان معرفی‌شده در سطح شهر اهواز تحویل داده شد و با نظارت نهادهای نظارتی، به فروش رسید.
حسینی‌بهارانچی گفت: با توجه به درخواست فروشندگان مرغ در استان‌های دیگر، امیدواریم تا هفته آینده وضعیت بازار مرغ بهتر شود و حرارت این بازار فروکش کند.
وی در خصوص مرغ‌های تولیدشده در استان خوزستان نیز تصریح کرد: بیشتر مرغداری‌ها مرغ‌های خود را به صورت زنده می‌فروشند و تولیدشان را به صورت تمام و کمال به کشتارگاه‌ها تحویل نمی‌دهند؛ اگر چه فروش مرغ زنده از گذشته ممنوع بوده است اما از آن به خوبی جلوگیری نشد.
رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز، مرغ و تخم مرغ اهواز گفت: در حال حاضر اداره‌کل دامپزشکی استان خوزستان بنا بر دستور قضایی، با جدیت با فروش مرغ زنده برخورد می‌کند و مرغ‌های زنده را به کشتارگاه‌ها تحویل می‌دهد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد