hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > محدودیت‌های طرح جامع هوشمند کرونا تا زمان تغییر رنگ شهرها ادامه دارد

محدودیت‌های طرح جامع هوشمند کرونا تا زمان تغییر رنگ شهرها ادامه دارد

سخنگوی ستاد استانی کرونا در اصفهان گفت: تا زمان تغییر وضعیت شهرهای استان هیچ محدودیتی تغییر نخواهد کرد و همچنان محدودیت‌های طرح هوشمند کرونا ادامه دارد.

حجت الله غلامی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص تعطیلی دو هفته‌ای استان اصفهان، اظهار کرد: تا زمان تغییر وضعیت شهرهای استان هیچ محدودیتی تغییر نخواهد کرد و همچنان محدودیت‌های طرح هوشمند کرونا در استان اصفهان ادامه دارد.

وی افزود: در حال حاضر استان اصفهان در وضعیت قرمز است و هرگونه تردد خودروهای غیربومی به کل استان اصفهان ممنوع است.

سخنگوی ستاد استانی کرونا در اصفهان در مورد تردد درون استانی، تصریح کرد: با توجه به اینکه بیشتر شهرهای استان وضعیت قرمز دارند تردد بین شهرهای قرمز وجود دارد اما از شهرستان‌های قرمز ورود به شهرهای با وضعیت نارنجی استان ممنوع است.

وی در خصوص روند فعالیت مشاغل در شهرهای قرمز و نارنجی تصریح کرد: در شهرهای با وضعیت قرمز استان تنها مشاغل ضروری گروه ۱ فعالیت دارند و در شهرهای نارنجی تنها مشاغل گروه ۱ و ۲ فعال هستند.

غلامی تصریح کرد: منع تردد شبانه از ساعت ۱۰ شب تا ۳ بامداد ادامه دارد و مشاغل گروه ۱ هم همچنان از ۲۱:۳۰ دقیقه شب به بعد محدود بوده و باید تعطیل باشند.

غلامی با بیان اینکه محدودیت‌ها همچنان ادامه دارد، افزود: طرح جامع هوشمند کرونا در استان اصفهان تا زمان تغییر وضعیت رنگ‌بندی استان‌ها ادامه دارد و همه مردم استان باید دستورات منع تردد و پروتکل‌های بهداشتی لازم را رعایت کنند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد