hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > رشد ۱۰ درصدی پروانه های ساختمانی صادر شده در اصفهان

رشد ۱۰ درصدی پروانه های ساختمانی صادر شده در اصفهان

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان از رشد ۱۰ درصدی تعداد پروانه‌های ساختمانی صادر شده در این کلانشهر خبر داد و گفت: سال گذشته متراژ پروانه‌های ساختمانی صادر شده در شهر در مقایسه با سال ۹۸ رشد ۲۳ درصدی را نشان می‌دهد.

سید احمد حسینی‌نیا در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سال گذشته تعداد پروانه‌های ساختمانی صادر شده در شهر اصفهان پنج هزار و ۶۸۲ مورد بوده که در مقایسه با صدور تعداد پنج هزار و ۱۴۳ پروانه ساختمانی در سال ۹۸ رشد ۱۰ درصدی را نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: سال گذشته بیشترین تعداد پروانه ساختمانی در منطقه هشت شهرداری با صدور ۶۶۵ پروانه ثبت شده است.

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان افزود: در سال ۹۹ تعداد پروانه‌های ساختمانی صادر شده در مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان به ترتیب در منطقه یک ۲۲۸، منطقه دو ۲۶۸، منطقه سه ۳۵۶، منطقه چهار ۴۲۱، منطقه پنج ۲۹۰، منطقه شش ۳۶۰، منطقه هفت ۵۷۵، منطقه ۹ ۳۸۲، منطقه ۱۰ تعداد ۵۲۳، منطقه ۱۱ تعداد ۱۶۴، منطقه ۱۲ تعداد ۳۴۰، منطقه ۱۳ تعداد ۳۲۷، منطقه ۱۴ تعداد ۳۰۱ و منطقه ۱۵ تعداد ۵۰۹ پروانه ساختمانی صادر شده است.

وی با اشاره به متراژ پروانه‌های ساختمانی صادر شده در سال گذشته و مقایسه آن با سال ۹۸، ادامه داد: سال گذشته متراژ پروانه‌های ساختمانی صادر شده در شهر اصفهان، پنج میلیون و ۸۳۰ هزار و ۸۰ مترمربع بوده که در مقایسه با متراژ چهار میلیون و ۴۷۵ هزار و ۸۱۲ مترمربعی صادر شده در سال ۹۸ رشد ۲۳ درصدی را نشان می‌دهد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد