hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > مرگ کرونایی ۲۶ نفر در خراسان رضوی/نظارت‌ها تشدید می‌شود

مرگ کرونایی ۲۶ نفر در خراسان رضوی/نظارت‌ها تشدید می‌شود

استاندار خراسان رضوی گفت: در روز گذشته حدود ۳۶۸ نفر مبتلا و ۲۶ نفر فوتی در استان داشته‌ایم که این آمار جای نگرانی دارد.
محمدصادق معتمدیان در حاشیه جلسه روسای کمیته‌های تخصصی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای خراسان رضوی که در محل دفتر استاندار برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس گزارش‌های رسیده به ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای استان، میزان ابتلا، بستری و فوتی‌های کرونا در سطح استان در چند روز اخیر روند فزاینده و صعودی داشته است.
استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه حدود ۲۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۸ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۵ شهرستان استان در وضعیت زرد قرار دارند، ادامه داد: بر اساس گزارشی که در این جلسه مطرح شد در روز گذشته حدود ۳۶۸ نفر مبتلا و ۲۶ نفر فوتی در استان داشته‌ایم که این آمار جای نگرانی دارد.
وی در خصوص برخی از مصوبات این جلسه خاطرنشان کرد: حساسیت لازم به منظور رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی از طریق رسانه‌ها و روابط عمومی دستگاه‌های استان باید به مردم منتقل شود.
معتمدیان با اشاره به عادی انگاری در رعایت پروتکل‌ها گفت: متاسفانه میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان به ۶۵ درصد رسیده، این در حالی است که برای رسیدن به یک شرایط متعادل این میزان باید حتما به بالای ۹۰ درصد برسد.
استاندار خراسان رضوی در ادامه از تشدید نظارت‌های کرونایی خبر داد و تصریح کرد: مقرر شد که گشت‌های مشترک نظارتی متشکل از نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی، اصناف، بازرسی و مرکز بهداشت بر اجرای پروتکل‌ها نظارت دقیق‌تری داشته باشند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، وی افزود: از اصناف انتظار می‌رود به غیر از مشاغل سطح یک که مجاز به فعالیت هستند، برای حفظ سلامت مردم و خانواده‌های خودشان همراهی بیشتری بکنند تا بتوانیم این شرایط سخت را مدیریت کنیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد