hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > ریه‌های کیانوش عیاری، درگیر شد/ سریال "۸۷ متر" در حال آماده شدن برای خرداد

ریه‌های کیانوش عیاری، درگیر شد/ سریال "۸۷ متر" در حال آماده شدن برای خرداد

کیانوش عیاری که مشغول آماده کردن سریال "۸۷ متر" برای شبکه یک بود به دلیل ابتلا و درگیری ریه‌هایش به کرونا، در بیمارستان نیکان غرب، تحت درمان قرار گرفت.
کیانوش عیاری کارگردان با سابقه سینما  و تلویزیون بعد از تصویربرداری و روزهای پیگیری مراحل فنی و آماده کردن سریال تلویزیونی "87 متر"، درگیر کرونا شد و تحت درمان قرار گرفت. 
شبنم عرفی‌نژاد دستیار کیانوش عیاری به خبرنگار تسنیم  درباره وضعیت این کارگردان گفت: ریه‌ها بین 20 تا 30 درصد درگیر شده‌اند و باید دو سه روز پیش به بیمارستان مراجعه می‌کردند. تب ایشان بالا بود و حال خوبی نداشتند و شب گذشته در بیمارستان نیکان غرب بستری شدند و تحت اکسیژن‌تراپی قرار گرفتند. 
تلویزیون , سریال , صدا و سیما , کرونا ,
نمایی از سریال "87 متر" شبکه یک
او همچنین درباره مجموعه تلویزیونی "87 متر" که تازه‌ترین اثر او به شمار می‌رود و مدت‌ها با وقفه‌های فراوان روبرو شد، تأکید کرد: این مجموعه تلویزیونی برای اول خردادماه آماده می‌شود و ایشان هم سر مونتاژ بودند و این اتفاق افتاد. خودشان مونتاژ را به پایان رسانده‌اند و ان‌شاءالله سعی می‌کنیم در غیاب ایشان برخی از مراحل را پیش ببریم تا کار برسد.
دستیار کیانوش عیاری، افزود: صداگذاری و تصحیح رنگ و نور و خلاصه قسمت‌ها و تیتراژ باقی‌مانده که امیدوارم پیش بروند تا ایشان هرچه زودتر سلامتی‌شان را بدست آورند و به کار برگردند. 
سریال "87 متر" چند سالی با وقفه‌های فراوان روبرو شد و نهایتاً چندی پیش تصویربرداری‌اش به پایان رسید. به گفته عرفی‌نژاد، قرار است با طی کردن مراحل فنی این سریال، برای پخش در خردادماه آماده شود و از شبکه یک سیما روی آنتن برود. 
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد