hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > پاسخ شهردار مشهد به گلایه‌ها از تأخیر در اجرای پروژه‌های شهری

پاسخ شهردار مشهد به گلایه‌ها از تأخیر در اجرای پروژه‌های شهری

شهردار مشهدمقدس گفت: برخی گله می‌کنند از تأخیر زمان‌بندی‌ها؛ فراموش نکنید ما در دوران کرونا مشکل داشتیم و نیروی متخصص به میزان کافی نداشتیم.
محمدرضا کلائی صبح امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث چپگرد بزرگراه پیامبر اعظم(ص) به بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی (چپ‌گرد حاج قربان) اظهار داشت: این پروژه از خواسته‌های مردم بود. چون مسیری طولانی را باید طی می‌کردند.
شهردار مشهدمقدس گفت: تکمیل رینگ بزرگراهی موضوع مهمی است اما قاعده‌ای را گذاشتیم که زمان‌بندی پروژه‌ها را رعایت کنیم.
کلائی بیان کرد: برخی گله می‌کنند از تاخیر زمان‌بندی‌ها، فراموش نکنید ما در دوران کرونا مشکل داشتیم و نیروی متخصص به میزان کافی نداشتیم.
وی خاطرنشان کرد: تعداد زیادی مهندس بر روی این پروژه‌ها تجربه کسب کردند و حال شهر می‌تواند روی آن‌ها حساب باز کند.در دو سال اخیر پروژه‌های مشهد را با اولویت رینگ شهر انجام می‌دهیم.
شهردار مشهدمقدس بیان کرد: امروز آغاز عملیات چپ‌گرد پیامبر اعظم(ص) را داشتیم و خوشحالیم که با روش جدید ساخت، بزرگراه بسته نمی‌شود.
کلائی با اشاره به اینکه 11 تقاطع غیر همسطح در این دو سال داشتیم که عمده آنها به اتمام رسیده است اظهار داشت: تقاطع زندگی در صد متری و پروژه خلیج‌فارس در تقاطع مجیدیه باقیمانده است که با افتتاح آنها ترافیک روان خواهد شد.
وی افزود: پروژه چپ‌گرد غیرهمسطح بزرگراه پیامبر اعظم(ص) به بزرگراه آیت الله هاشمی‌رفسنجانی که با اسم چپ گرد حاج قربان از آن یاد خواهیم کرد، یکی از مطالبات جدی شهروندان بود که بارها به آن اشاره شده بود.
کلائی بیان کرد: عدم ایجاد این چپ‌گرد گره ترافیکی جدی رو در مسیر بزرگراه پیامبر اعظم(ص) ایجاد کرده بود چرا که باید برای بازگشت به مسیر بزرگراه  آیت الله هاشمی‌رفسنجانی تا منزل آباد می‌رفتیم و از دور برگردون آنجا استفاده می‌شد اما اکنون با احداث این چپ‌گرد که به صورت غیرهمسطح اجرا می‌شود، مسیر ارتباطی مهمی بین بزرگراه پیامبر اعظم(ص) و بزرگراه هاشمی‌رفسنجانی شکل می‌گیرد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد