hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > گل‌محمدی: گوا تیمی منسجم بود/ عکس‌العمل خوبی پس از دریافت گل داشتیم

گل‌محمدی: گوا تیمی منسجم بود/ عکس‌العمل خوبی پس از دریافت گل داشتیم

سرمربی پرسپولیس می‌گوید انتظار چنین بازی سختی مقابل گوا را داشته است.
یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس ایران در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل گوای هند که با برتری ۲ بر یک سرخ‌پوشان به پایان رسید، اظهار کرد: این انتظار درستی نبود که قبل از بازی تصور یک بازی راحت و پرگل را بکنیم. همان‌طور که دیدید، گوا یک تیم منسجم، با برنامه و تاکتیکی بود. من خودم انتظار این بازی سخت را داشتم و بعد از این که گل را دریافت کردیم، خوب به بازی برگشتیم و توانستیم سریع جبران کنیم. این کیفیت خوبی است که بازیکنان ما دارند. آن‌ها تسلیم نشدند و سعی کردند با انرژی بیش‌تر نتیجه را جبران کنند که عکس‌العمل خوبی بود. جا دارد به خاطر این روحیه از آن‌ها تشکر کنم.
 
او افزود: در ادامه بازی می‌توانستیم گل‌های بیش‌تری به ثمر برسانیم و حتی پنالتی هم از دست دادیم. اگر گل سوم را به ثمر می‌رساندیم، بازی برای‌مان راحت‌تر می‌شد ولی متاسفانه این اتفاق نیفتاد. ما در نیمه دوم خیلی خوب بازی را کنترل کردیم و سه امتیاز خوب دیگری را در این گروه سخت که یکی از سخت‌ترین گروه‌های مسابقات است، کسب کردیم. باید سعی کنیم در بازی بعد هم سه امتیاز بازی را بگیریم تا خیال‌مان بیش‌تر از بابت صعود راحت شود.
 
سرمربی پرسپولیس گفت: من به هواداران‌مان کسب این سه امتیاز را تبریک می‌گویم و این برد را به آن‌ها تقدیم می‌کنم. از بازیکنان‌مان تشکر می‌کنم که با وجود سختی‌های زیادی که دارند، انرژی می‌گذارند و با تمرکز به کارشان ادامه می‌دهند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد