hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > اخبار ویژه > صدور بیانه اعضای سوپرلیگ پس از تعلیق مسابقات

صدور بیانه اعضای سوپرلیگ پس از تعلیق مسابقات

اعضای سوپرلیگ اروپا، بعد از کناره‌گیری تیم‌های انگلیسی، برنامه‌های خود را بهم ریخته دیدند و حالا مجبور به انتشار بیانیه‌ای رسمی شده‌اند.
بیانیه سوپرلیگ اروپا به شرح زیر است:
«اعضای سوپرلیگ اروپا معتقد هستند که وضع موجود فوتبال اروپا نیاز به تغییر دارد. ما تورنمنت جدیدی را پیشنهاد می کنیم چون سیستم موجود کار نمی کند.
هدف ما این است که اجازه دهیم این ورزش ضمن تولید منابع و ثبات برای تمامی هرم فوتبال، تکامل یابد و این شامل کمک برای غلبه بر مشکلات اقتصادی ناشی از پاندمیک به کل جامعه فوتبال است. همچنین می تواند افزایش میزان پرداختی ها برای تمامی افراد ذینفع در فوتبال را فراهم کند.
علیرغم جدایی باشگاه های انگلیسی، که با فشار های بیرونی روی آنها مجبور به اتخاذ چنین تصمیمی شدند، ما معتقدیم که پیشنهاد ما کاملاً منطبق با قوانین و مقررات اروپاست، همانطور که امروز با تصمیم دادگاهی برای مراقبت از سوپرلیگ در مقابل اقدامات شخص سوم این را نشان دادیم.
با توجه به شرایط کنونی، ما در حال بررسی مجدد گام های مناسب برای تغییر شکل پروژه هستیم. و همیشه این را در ذهن داریم که در عین افزایش ثبات در پرداختی های کل دنیای فوتبال، بهترین تجربه ممکن را به هواداران ارائه کنیم.»
صدور بیانه اعضای سوپرلیگ پس از تعلیق مسابقات


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد