hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > بازگرداندن ۴ هزار خودروی غیربومی از ورودی‌های استان/جریمه یک میلیونی ۳۹۶ خودروی متخلف

بازگرداندن ۴ هزار خودروی غیربومی از ورودی‌های استان/جریمه یک میلیونی ۳۹۶ خودروی متخلف

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از بازگرداندن چهار هزار و ۳۵۷ دستگاه خودروی دارای پلاک غیربومی از ورودی‌های استان به شهرهای خود در مدت ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: در این مدت ۳۹۶ خودرو متخلف جریمه یک میلیون تومانی شدند.
سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به بازگرداندن خودروها غیربومی از مبادی ورودی استان، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته مأموران پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان تعداد چهار هزار و ۳۵۷ دستگاه خودروی با پلاک غیربومی را از ورودی‌های استان به شهرهای خود بازگرداندند.
وی در خصوص اعمال قانون خودروهای متخلف، ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۹۶ دستگاه خودروی دارای پلاک غیربومی توسط مأموران و یا به صورت هوشمند با جریمه یک میلیون تومانی اعمال قانون شدند.
سرهنگ زارع خاطرنشان کرد: منع ترددها در محورهای استان رعایت می‌شود، اما این رعایت هنوز ۱۰۰ درصد نیست و برخی افراد هنوز از قانون تخطی می‌کنند.
وی با بیان اینکه بر اساس مصوبه ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا ورود خودروهای با پلاک غیربومی به استان اصفهان که تمام شهرهای آن در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد ممنوع است، تصریح کرد: مأموران پلیس راه بدون هیچ گونه اغماض با رانندگان خاطی برخورد و آن‌ها را جریمه خواهند کرد و علاوه بر آن دوربین‌های هوشمند نیز ثبت تخلف می‌کنند.
وی در خصوص حوادث جرحی و فوتی طی ۲۴ ساعت گذشته، افزود: امروز حدود ساعت ۱۲ در محور اردستان یک دستگاه خودرو پیکان به دلیل نقض فنی واژگون و راننده خودرو فوت شده است.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان اضافه کرد: تمام دوربین‌های ثبت تخلف در جاده‌های استان فعال است و خودروهای متخلف علاوه بر اینکه توسط دوربین‌ها مورد اعمال قانونی قرار می‌گیرند یک بار دیگر توسط مأموران پلیس راه و گشت‌ها که در صحنه هستند هم اعمال قانون خواهند شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد