hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > علت فوت پاکبان مشهدی پس از دریافت واکسن کرونا چه بود؟

علت فوت پاکبان مشهدی پس از دریافت واکسن کرونا چه بود؟

مدیر کل نظارت بر خدمات شهری معاونت خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد گفت: خانواده پاکبان مشهدی علت فوت وی را عفونت بدن اعلام کرده‌اند.
محسن رهنمایی مدیر کل نظارت بر خدمات شهری معاونت خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد گفت: پس از تزریق واکسن به پاکبانان مشهدی دو نفر تاکنون فوت کرده‌اند که فوت یک نفر از آن‌ها بر اثر حادثه رانندگی بوده و بیماری خاصی نداشته، اما فوت یک نفر دیگر بر اثر بیماری بوده که بعید می‌دانم این مسئله ارتباطی با واکسن داشته باشد و هنوز چیزی در این باره به اثبات نرسیده است.

او افزود: خانواده این پاکبان مشهدی علت فوت وی را عفونت بدن اعلام کرده‌اند.
مهدی قلیان اول معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خصوص فوت این پاکبان گفت: من اطلاع دقیقی از علت فوت این فرد ندارم، اما شنیده‌ام که تست pcr این پاکبان مثبت اعلام شده است.

او افزود: واکسن وقتی تلقیح شود نتیجه تست کرونای فرد را مثبت نمی‌کند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: باید بررسی کنیم که علت دقیق چه بوده، اما این احتمال وجود دارد که فرد کرونا داشته و بی‌علامت بوده و واکسن را هم دریافت کرده، اما بر اثر همان کرونا فوت شده باشد.
واکسنی که به پاکبانان زدیم به گروه‌های حساس هم تزریق شده بیمارانی که سرطان داشته‌اند یا تحت شیمی درمانی بوده‌اند و حتی ایمنی پایینی دارند که تا کنون هیچ عارضه‌ای برای آن‌ها به وجود نیامده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد