hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > سفرهای نوروزی و عدم قرنطینه مبتلایان سبب افزایش شیوع کرونا در اصفهان شد

سفرهای نوروزی و عدم قرنطینه مبتلایان سبب افزایش شیوع کرونا در اصفهان شد

مدیر مبارزه با بیماری‌های واگیردار مرکز بهداشت استان اصفهان گفت: افزایش موارد مثبت ابتلا به کرونا در این ایام حاصل بی‌مبالاتی‌های نوروز، سفرهای وسیع، در خانه نماندن  مبتلایان و اختلاط جمعیت در نقاط کشور است.

رضا فدایی در جمع اصحاب رسانه با اشاره به افزایش موارد ابتلا به کرونا علی رغم محدودیت‌ها، اظهار داشت: افزایش ابتلاهای روزهای اخیر  حاصل بی مبالاتی‌های ایام نوروز، سفرهای وسیع در سطح کشور، در خانه نماندن  مبتلایان و اختلاط جمعیت در نقاط کشور است که متاسفانه در آن زمان محدودیت‌های لازم انجام نشد.

وی افزود: بیماران این ایام حاصل بی‌مبالاتی‌های آن زمان است و در حال حاضر باز هم رعایت پروتکل‌های بهداشتی آن طور که انتظار می‌رود انجام نمی‌شود و توصیه می‌شود بیش از پیش موارد بهداشتی را رعایت کنند.

مدیر مبارزه با بیماری‌های واگیردار مرکز بهداشت استان اصفهان با بیان اینکه بیشترین موارد مثبت ابتلا در بین خانواده‌ها مشاهده شده، گفت: از شهروندان درخواست می‌شود از دورهمی‌های خانوادگی خودداری کنند چرا که ابتلا بر اثر تماس بین افراد خانواده و اعضای فامیل وجود دارد و کماکان افراد باید از حضور در اجتماعات شلوغ پرهیز کنند.

وی ادامه داد: شهروندان به محض بروز علائم باید سریعا به پزشک یا مراکز بهداشت مراجعه کنند و نگذارند روزهای طلایی درمان از دست برود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد